ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

احتمال واگذاری تولید ماژول دوربین‌ گوشی‌‌های آینده سامسونگ به المپوس

یکی از منابع آگاه حوزه فناوری با انتشار توییتی از مذاکره سامسونگ با شرکت ژاپنی المپوس خبر داد. در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات، این احتمال وجود دارد که المپوس تامین ماژول دوربین گوشی‌های آینده ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

یکی از منابع آگاه حوزه فناوری با انتشار توییتی از مذاکره سامسونگ با شرکت ژاپنی المپوس خبر داد. در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات، این احتمال وجود دارد که المپوس تامین ماژول دوربین گوشی‌های آینده سامسونگ را برعهده بگیرد.

شرکت المپوس از زمان تاسیس خود در سال ۱۹۱۹ روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. این شرکت در ابتدای کار خود به تولید میکروسکوپ و دماسنج می‌پرداخت. در حال حاضر سامسونگ حسگر تصویر‌ی محصولات خود را تولید می‌کند اما به نظر می‌رسد با هدف دستیابی به حسگرهای دوربین با کیفیت بیشتر برای گوشی‌های آینده خود، وارد همکاری جدیدی با المپوس شود.  المپوس در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید محصولات نوری و عکاسی به شمار می‌رود.

اگر مشارکت بین این دو شرکت به سرانجام برسد، سامسونگ هم مانند شرکت‌های هواوی، وان پلاس و ویوو تولید دوربین‌های خود را به تولیدکنندگان دیگر واگذار می‌کند.

سامسونگ

سامسونگ همواره به دنبال بهبود کیفیت دوربین‌ موبایل‌های خود بوده و در توییت منتشر شده توسط این منبع آگاه عنوان شده است که المپوس برای همکاری با این شرکت اقداماتی انجام داده و ظاهرا مذاکرات به خوبی و طبق برنامه پیش می‌رود. نتیجه همکاری بین این دو شرکت ممکن است برای اولین بار در گوشی گلکسی اس ۲۲ که احتمالا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شود، خود را نشان دهد.

در حال حاضر، هنوز هیچ کدام از شرکت‌های سامسونگ و المپوس بیانیه رسمی در این رابطه منتشر نکرده‌اند. این همکاری می‌تواند نوید بخش آینده بسیار خوبی برای هر دو کمپانی باشد. سامسونگ هم اکنون روی تراشه‌ای با اسم رمز «المپوس» کار می‌کند که جانشین پردازنده فعلی اگزینوس خواهد شد. انتظار می‌رود تراشه‌ جدید المپوس در مقایسه با تراشه فعلی پیشرفت چشمگیری در عملکرد گوشی‌های آینده سامسونگ به همراه داشته باشد.

در نهایت باید دید مذاکره سامسونگ و المپوس به چه سمت و سویی خواهد رفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی