ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛‌ بازگشت قدرتمند سوپرسل

شنیدن اسم سوپرسل مساوی است با به یاد آوردن اسم بازی‌های معروفی مثل Clash of Clans ، Clash Royale و Brawl Stars که هر کدام طرفداران زیادی دارند اما اگر بخواهیم رو راست باشیم،‌ سوپرسل ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

شنیدن اسم سوپرسل مساوی است با به یاد آوردن اسم بازی‌های معروفی مثل Clash of Clans ، Clash Royale و Brawl Stars که هر کدام طرفداران زیادی دارند اما اگر بخواهیم رو راست باشیم،‌ سوپرسل بیشتر محبوبیتش را مدیون کلش آو کلنز و طرفداران پر و پا قرصش است.

خلاصه سوپرسل که موفقیت کلش آو کلنز به مذاقش خوش آمده بود، بازی‌های بعدی را هم با شباهتی نسبی ساخت و به نظر می‌رسد که قصد دارد این کار را ادامه بدهد زیرا در همین هفته اعلام کرد که سه بازی کلش دیگر را هم در دست ساخت دارد که با نام‌های Clash Quest ،‌ Clash Mini و Clash Heroes عرضه خواهند شد.

حالا که حرف از کلش آو کلنز شد، خالی از لطف نیست که بدانید زمان آپدیت بعدی که در بهار ۲۰۲۱ منتشر می‌شود نزدیک است و به گفته‌ی توسعه‌دهندگان، سیستم سطح‌بندی بازی اصلاح می‌شود زیرا در حالت فعلی بازیکنان سطح پایین‌تر به راحتی توسط بازیکنان کلن‌های سطح بالاتر مغلوب می‌شوند.

مسابقات سال گذشته‌ی کالاف دیوتی موبایل با جایزه‌ی یک میلیون دلاری‌اش حسابی سر و صدا کرد و به نظر می‌رسد  حالا نوبت به مسابقات سال جدید رسیده است. کالاف دیوتی در کانال یوتیوب خود ویدیویی منتشر کرده که نشان می‌دهد امسال هم مسابقات قهرمانی برگزار خواهد شد اما فعلا چیزی از جزئیات و جوایز آن نمی‌دانیم.

بازی پابجی موبایل هم آپدیت جدیدی ارائه کرده که علاوه بر نقشه‌ی جدیدش با نام KARAKIN برخی از مکانیسم‌های بازی را هم اصلاح کرده و با ایجاد امکان نفوذ گلوله در دیوارهای کم ضخامت و تغییرات در زون، گیم‌پلی را به سوی استراتژی بیشتر سوق می‌دهد.

A Way To Smash

  • بازی آفلاین است

هر چند که در بین عناوین تازه منتشر شده بازی A Way To Smash خیلی اسم جذابی ندارد اما چنان گیم‌پلی جذاب و اعتیادآوری دارد که نمی‌شود از آن گذشت. بازی از این قرار است که باید با ضربه زدن روی صفحه، دشمنان را در هم بشکنید اما همین کار ساده را باید با نظم و ترتیب به خصوصی انجام بدهید وگرنه دشمنتان شما را زمین می‌زند.

A Way To Smash: Puzzles and Strategy Destruction‏

A Way To Smash: Puzzles and Strategy Destruction‏

سازنده: NoTriple-A Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 47 مگابایت زبان:

The Wake

  • بازی آنلاین است

سه‌گانه‌ی Guilt در این هفته با انتشار بازی The Wake کامل شد. در این بازی هم همانند بازی‌های قبلی مجموعه باید یک سری از پازل‌ها را حل کنید تا آلبوم خاطرات خانوادگی کم کم معنا پیدا کند و رمزهای درون آن آشکار شوند. این بازی واقعا یک شاهکار هنری است که جوایز متعددی را هم از آن خود کرده.

The Wake‏

The Wake‏

سازنده: Zero Rock Entertainment, Inc. قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 277.7/84 مگابایت زبان:

Core Defense

  • بازی آفلاین است

این بازی هنوز در مرحله‌ی دسترسی زودرس قرار دارد اما قطعا لایق آن هست که یکی از بهترین بازی‌های هفته نامیده شود. بازی Core Defense طراحی گرافیکی ساده‌ای دارد اما گیم‌پلی آن به لطف افزودن مکانیسم‌های سبک روگ‌لایک به گیم‌پلی، جان تازه‌ای پیدا کرده و از پرتگاه تکرار در سبک دفاع از قلعه نجات یافته.

Core Defense

Core Defense

سازنده: ehmprah‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 24 مگابایت زبان:

wonderbox

  • بازی آنلاین است

بازی wonderbox یکی از خلاقانه‌ترین ایده‌ها در میان بازی‌های منتشرشده در این هفته است. این بازی که سبکی ماجراجویانه دارد در تمام مدت گیم‌پلی برای شگفت زده کردن بازیکنان چیزی در آستین دارد اما جذاب ترین بخش آن،‌ Creator Mode است که به شما اجازه می‌دهد بازی خودتان را بسازید و تمام جزئیات از شخصیت اصلی تا دشمنان و مراحل را خودتان مشخص کنید.

Wonderbox

Wonderbox

سازنده: AQUIRIS GAME STUDIO LLC قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1100 مگابایت زبان:

Battery Boy‏

  • بازی آنلاین‌ و آفلاین است

بازی قبلی یکی از خلاقانه‌ترین ایده‌ها بود چون Battery Boy‏ هم خلاقیت جالبی به خرج داده. این بازی در سبک رانر و آرکید ساخته شده و مثل تمام بازی‌های این سبک شما باید کاراکتر را کنترل کنید تا موانع یک مسیر بی انتها را پشت سر بگذارد اما نکته‌ی جالب این است که گیم‌پلی با توجه به درصد باتری شما تغییر می‌کند و این یعنی یک تنوع بی نظیر.

Battery Boy‏

Battery Boy‏

سازنده: Petricore, Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 288/88 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • dj_arash
    dj_arash | ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

    تیتر چه ربطی به متن داشت؟؟
    حداقل دو تا خط در مورد بازی های جدید سوپرسل مینوشتین!

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۰ فروردین ۱۴۰۰

    😐

مطالب پیشنهادی