ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تولید نمایشگر گوشی‌های هوشمند را در هند کلید زد

سامسونگ با سرمایه‌گذاری ۶۵۳ میلیون دلاری، کارخانه تولید نمایشگر گوشی‌های هوشمند را در هند راه‌اندازی کرد. انتظار می‌رود کره‌ای‌ها تولید مانیتور و نمایشگر دیگر محصولات الکترونیکی را نیز بزودی در این کشور آغاز کنند. اوایل ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۳:۴۵

سامسونگ با سرمایه‌گذاری ۶۵۳ میلیون دلاری، کارخانه تولید نمایشگر گوشی‌های هوشمند را در هند راه‌اندازی کرد. انتظار می‌رود کره‌ای‌ها تولید مانیتور و نمایشگر دیگر محصولات الکترونیکی را نیز بزودی در این کشور آغاز کنند.

اوایل سال ۲۰۲۰ سامسونگ رسما اعلام کرد که قصد دارد کارخانه تولید نمایشگر گوشی‌های هوشمند را در هند راه‌اندازی کند. همه‌گیری کرونا باعث شد این برنامه به تعویق بیفتد، تا جایی که کره‌ای‌ها مجبور شدند نیروی انسانی موردنیاز برای کارخانه تولید نمایشگر در هند را به این کشور اعزام کنند. اکنون کارها به روال قبل خود برگشته و سامسونگ تولید پنل گوشی‌های هوشمند را در کارخانه Noida آغاز کرده است.

براساس گزارش منتشر شده از سوی «ET Telecom»، اوایل ماه جاری میلادی سامسونگ تولید پنل موبایل را در این کارخانه آغاز کرده است. کره‌ای‌ها در حال برنامه‌ریزی برای افزایش تولید و در نهایت تولید مانیتور و سایر محصولات این حوزه هستند. در این کارخانه تولید نمایشگر بیش از ۵۰۰ نفر کارگر به صورت مستقیم فعالیت می‌کنند. این در حالی است که راه‌اندازی کارخانه سامسونگ به صورت غیر مستقیم باعث ایجاد ۱۳۰۰ ردیف شغلی دیگر نیز شده. در حال حاضر سامسونگ ۷۰ درصد از کل نمایشگرهای موردنیاز در کره جنوبی را تولید می‌‌کند.

اوایل ۲۰۲۰ گفته شد که سامسونگ دیسپلی برای انتقال تولید نمایشگر گوشی‌های هوشمند از چین به هند در حدود ۶۵۳ میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است. دستمزد بالای کارگر در کره جنوبی باعث شد این شرکت چنین تصمیمی بگیرد. از سوی دیگر برخی معافیت‌ها مالیاتی و برخی مزایای دیگر در هند برای شرکت‌هایی که چنین سرمایه‌گذاری‌هایی را انجام بدهند، در نظر گرفته می‌شود.

برخی تحلیلگران بازار بر این باورند که با این اقدام سامسونگ و همچنین تلاش سایر شرکت‌های حوزه فناوری، هند به قطب بزرگی در تولید محصولات الکترونیکی تبدیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

    منتظر افت کیفیت نمایشگر های AMOLED شرکت سامسونگ باشید !!!! هند بدترین بدترین کیفیت مونتاژ رو در کل کشور ها داره .
    کافی برید و خبر های کیفیت مونتاژ 😐 ریلمی Realme رو ببینید !!!!

    • مسعود
      مسعود | ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

      لطفا اگر لینک مطلب در این باره بفرستید

مطالب پیشنهادی