ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل از لوازم جانبی متنوعی برای ردیاب ایرتگ رونمایی کرد

اپل امشب در مراسم Spring Loaded بالاخره از ردیاب ایرتگ رونمایی کرد. این کمپانی در کنار این ردیاب، لوازم جانبی مختلفی هم برای آن معرفی کرد تا کاربران استفاده راحت‌تری از آن داشته باشند. ایرتگ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۳:۴۵

اپل امشب در مراسم Spring Loaded بالاخره از ردیاب ایرتگ رونمایی کرد. این کمپانی در کنار این ردیاب، لوازم جانبی مختلفی هم برای آن معرفی کرد تا کاربران استفاده راحت‌تری از آن داشته باشند.

ایرتگ امکان ردیابی اشیاء مختلف را برای کاربران فراهم می‌کند و می‌توانید آن را درون جیب یا اشیاء دیگر قرار دهید. البته با لوازم جانبی اپل، امکان اتصال آن‌ به وسایل مختلف هم وجود دارد.

یکی از لوازم جانبی Polyurethane Loop نام دارد که اپل آن را سبک و مقاوم می‌داند. این وسیله در رنگ‌های سفید، آبی، زرد و نارنجی و قیمت ۲۹ دلار یعنی هم قیمت ایرتگ وارد بازار می‌شود.

محصول بعدی، Leather Key Ring نام دارد که از چرم اروپایی بهره می‌برد و در رنگ‌های قهوه‌ای، قرمز و آبی قابل سفارش است. قیمت این لوازم جانبی به ۳۵ دلار می‌رسد. کاربران همچنین می‌توانند Leather Loop را در رنگ‌های قهوه‌ای و قرمز با قیمت ۳۹ دلار تهیه کنند.

این لوازم جانبی به خوبی ایرتگ را احاطه می‌کنند و آن را امن نگه می‌دارند. سپس کاربران بدون هیچ نگرانی می‌توانند آن را به وسیله موردنظرشان وصل کنند.

اپل برای لوازم جانبی ایرتگ با شرکت هرمس هم همکاری کرده و از محصولات متنوعی از جاکلیدی گرفته تا تگ مسافرتی رونمایی کرده است. این محصولات در رنگ‌های متنوع و جنس چرم به همراه دیگر لوازم جانبی از ۱۰ روز دیگر از فروشگاه آنلاین اپل قابل خریداری خواهند بود.

ایرتگ یک ابزار کوچک است که از اسپیکر، شتاب‌سنج، بلوتوث LE و باتری قابل تعویض توسط کاربر بهره می‌برد. به گفته کوپرتینویی‌ها این ردیاب تا یکسال شارژدهی دارد. ایرتگ در اپ Find My آیفون به نمایش گذاشته می‌شود و زمانی که بخواهید یک شیء را پیدا کنید، این اپ صدایی توسط این ردیاب پخش می‌کند. هر ایرتگ به چیپ U1 اپل مجهز شده که از فناوری باند فوق وسیع، صدا و بازخورد هپتیک برای راهنمایی دقیق‌تر افراد استفاده می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی