ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل کارت خانواده معرفی شد

اپل می‌خواهد جایگاه مناسبی در بازار مالی برای خودش دست و پا کند. کوپرتینویی‌ها پس از عرضه اپل کارت در ۲۰۱۹، دقایقی پیش در مراسم Spring Loaded از جدیدترین قابلیت آن رونمایی کردند: اپل کارت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۲:۱۷

اپل می‌خواهد جایگاه مناسبی در بازار مالی برای خودش دست و پا کند. کوپرتینویی‌ها پس از عرضه اپل کارت در ۲۰۱۹، دقایقی پیش در مراسم Spring Loaded از جدیدترین قابلیت آن رونمایی کردند: اپل کارت خانواده.

اپل کارت خانواده امکان ایجاد اعتبار مشترک را برای زوج‌ها ممکن می‌کند و البته اعضای خانواده بالای ۱۳ سال هم می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. این محصول ماه آینده میلادی وارد بازار ایالات متحده آمریکا می‌شود و کاربران باید به جدیدترین نسخه iOS دستگاه خود را آپدیت کنند.

عرضه چنین محصولی چندان دور از انتظار نبود چرا که در نسخه پیش نمایش توسعه‌دهندگان iOS 14.5 اطلاعاتی درباره پشتیبانی اپل کارت از چندین کاربر وجود داشت که امکان ایجاد حساب‌های مشترک برای بزرگسالان و استفاده گسترده‌تر توسط اعضای خانواده را فراهم می‌کند.

به گفته مدیرعامل اپل، تیم کوک زوج‌ها می‌توانند خطوط اعتباری را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و ادغام کنند و البته هردو برای استفاده از آن حق یکسانی دارند.

در کنار این ویژگی، کاربران می‌توانند دسترسی به اپل کارت را برای اعضای خانواده با سن بالای ۱۳ سال هم ممکن کنند و البته کوپرتینویی‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهند که برای چنین افرادی محدودیت پرداخت درنظر بگیرند. در کنار مبلغ، می‌توان روی نحوه استفاده از آن هم کنترل داشت.

اگرچه اپل با این کار امکان کنترل مالی بطور مساوی را به زوج‌ها فراهم می‌کند، اما این کمپانی استراتژی بزرگتری دارد که آن، نقش بیشتر در بازارهای مالی است.

در حال حاضر مشخص نشده که چند نفر از اپل کارت استفاده می‌کنند، اما در مارس ۲۰۲۰ تعداد کاربران آن به ۳.۱ میلیون نفر رسیده بود. با این حال کوک در مراسم امروز، آن را موفق‌ترین عرضه کارت اعتباری اعلام کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی