ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی از رمزارزها به سیستم پرداخت «ونمو» اضافه شد

«ونمو»، سرویس پرداخت و انتقال وجه که زیرمجموعه پی‌پل است، از رمزارزها پشتیبانی می‌کند. در فاز اول بیش از ۷۰ میلیون کاربر ونمو امکان خرید، فروش و نگهداری چهار رمزراز شامل بیت کوین،‌ اتریویم، لایت ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

«ونمو»، سرویس پرداخت و انتقال وجه که زیرمجموعه پی‌پل است، از رمزارزها پشتیبانی می‌کند. در فاز اول بیش از ۷۰ میلیون کاربر ونمو امکان خرید، فروش و نگهداری چهار رمزراز شامل بیت کوین،‌ اتریویم، لایت کوین و بیت کوین کش را از طریق این پلتفرم در اختیار خواهند داشت.

پیشتر نیز این شرکت اعلام کرده بود که برای پشتیبانی از ارزهای رمزنگاری شده در سال ۲۰۲۱ برنامه‌هایی را دنبال می‌کند. کاربران ونمو می‌توانند از طریق این اپلیکیشن برای یکدیگر پول واریز کنند. به علاوه امکان خرید از فروشگاه‌هایی که از ونمو پشتیبانی می‌کنند از دیگر خدمات این اپلیکیشن است.

شرکت ونمو ضمن اعلام پشتیبانی از چهار رمزارز در گام اول، می‌گوید این خدمات را برای مخاطبان جوان‌تر خود که به چنین حوزه‌هایی علاقمند هستند، تدارک دیده است.

«دارل ایش»، مدیر کل ونمو در این باره توضیح می‌دهد:

«برخی مشتریان ونمو از پی‌پل و برخی از ونمو استفاده می‌کنند. ما برای گروهی از مخاطبان خود که به خرید و فروش رمزارزها علاقمندند، چنین امکانی را در ونمو در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم پاسخگوی نیاز آنها باشیم.»

وی در ادامه صحبت‌های خود اضافه می‌کند که کاربران این اپلیکیشن اکثرا جوان و در رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال قرار دارند. این افراد معمولا علاقمند به سرمایه‌گذاری در رمزارزها هستند. در جریان همه‌گیری کرونا، کاربران بیشتری به سمت خرید و فروش رمزارزها متمایل شده‌اند.

این اپلیکیشن علاوه بر اینکه از رمزارزها پشتیبانی می‌کند، خبرهایی را نیز در مورد آن‌ها به اشتراک می‌گذارد که به تعامل بیشتر کاربران در این حوزه کمک می‌کند. این شرکت اعلام کرده‌ قصد دارد محتواهای ویدیویی آموزشی را برای پاسخ‌دهی به سوالات برخی کاربران جوان در حوزه رمزارزها به پلتفرم خود اضافه کند.

به علاوه این اپلیکیشن کارمزد پایینی را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در سیستم خود در نظر گرفته تا کاربران بیشتری تمایل به استفاده از این اپلیکیشن برای تبادلات رمزارزها پیدا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی