ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوکو M2 Reloaded با دوربین چهارگانه و قیمت کمتر از ۱۵۰ دلار معرفی شد

پوکو از یک گوشی هوشمند جدید در هند رونمایی کرد که از نمایشگر فول اچ ‌دی پلاس بهره می‌برد. این دستگاه که پوکو M2 Reloaded نام دارد، با قیمت ۱۲۶ دلار به فروش می‌رسد. این ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۵

پوکو از یک گوشی هوشمند جدید در هند رونمایی کرد که از نمایشگر فول اچ ‌دی پلاس بهره می‌برد. این دستگاه که پوکو M2 Reloaded نام دارد، با قیمت ۱۲۶ دلار به فروش می‌رسد.

این گوشی هوشمند تفاوت زیادی با پوکو M2 عادی ندارد، با این حال تنها در یک نسخه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. در حالی که پوکو M2 در مدل‌های مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شده، پوکو M2 Reloaded تنها یک نسخه دارد که از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند که در رنگ‌های مشکی و آبی روانه بازار می‌شود، به نمایشگر ۶.۵۳ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده که تراکم پیکسلی آن به ۳۹۴ پیکسل در هر اینچ می‌رسد. در بالای این نمایشگر یک برش قطره‌ای به چشم می‌خورد و توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. این پنل ۷۰ درصد گاموت رنگی NTSC را پوشش می‌دهد.

پوکو M2 Reloaded

پوکو M2 Reloaded برای تامین قدرتش به چیپ هلیو G80 مدیاتک وابسته است و همچنین از رم LPDDR4X و فضای ذخیره‌سازی eMMC بهره می‌برد.

روی پنل پشتی این گوشی اقتصادی دوربین اصلی چهارگانه قرار گرفته که سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دارد. این دستگاه همچنین به دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۵ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی مجهز شده. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دسترسی دارند.

پوکو M2 Reloaded

از راه‌های ارتباط این دستگاه می‌توان به وای فای دو بانده، شبکه 4G، بلوتوث ۵.۰، درگاه کارت حافظه، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت USB-C اشاره کرد.

پوکو M2 Reloaded از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ و رابط کاربری MIUI 12 بهره می‌برد و انرژی آن را یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی تامین می‌کند. این گوشی هوشمند با قیمت ۱۲۶ دلار در هند به فروش می‌رسد، البته احتمالا وارد بازارهای دیگری هم خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی