ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شیائومی بلک شارک ۴ از تست مقاومت سربلند بیرون آمد [تماشا کنید]

بازار گوشی‌های گیمینگ پیش از هر زمان دیگری داغ است و شرکت‌ها محصولاتشان را با طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی قدرتمندی روانه بازار می‌کنند. یکی از این دستگاه‌ها، شیائومی بلک شارک ۴ تازه نفس است ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

بازار گوشی‌های گیمینگ پیش از هر زمان دیگری داغ است و شرکت‌ها محصولاتشان را با طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی قدرتمندی روانه بازار می‌کنند. یکی از این دستگاه‌ها، شیائومی بلک شارک ۴ تازه نفس است که حالا در تست مقاومت شرکت کرده است.

در بازار چندین گوشی گیمینگ به فروش می‌رسد که از میان آن‌ها می‌توان به ایسوس راگ فون ۵ و لنوو Legion Duel 2 اشاره کرد. بلک شارک ۴ که ارزان‌تر از این محصولات است، اخیرا توسط کانال یوتیوب «JerryRigEverything» تحت تست مقاومت قرار گرفته است.

در این ویدیو بخش‌های مختلفی از تست خراش روی نمایشگر گرفته تا خم شدن به چشم می‌خورند. همچنین این کانال یوتیوب یکی از لوازم جانبی این گوشی مخصوص بازی قدرتمند به نام «Fun Cooler 2» را کالبدشکافی می‌کند.

گوشی بلک شارک ۴ شیائومی از یک محافظ نمایشگر بهره می‌برد که زیر آن شیشه قرار دارد و از پنل محافظت می‌کند. این نمایشگر در سطح ۶ سختی موس خراش برمی‌دارد و در سطح ۷ شاهد شیارهای عمیق‌تری هستیم، بنابراین می‌توان از عملکرد آن راضی بود.

فریم این دستگاه فلزی است و البته برای ساخت دکمه‌ها هم از فلز استفاده شده که شامل دکمه‌های مخصوص گیمینگ هم می‌شود.

همانند سایر ویدیوهای تست مقاومت این کانال یوتیوب، شاهد قرارگیری نمایشگر در معرض شعله مستقیم هستیم که نمایشگر گوشی گیمینگ شیائومی ۲۵ ثانیه مقاومت می‌کند. پس از این زمان شاهد سفید شدن بخشی از صفحه نمایش هستیم که البته در نهایت به حالت قبلی خود بازمی‌گردد.

در پایان ویدیو، تست خم شدن را مشاهده می‌کنید که بلک شارک ۴ از آن جان سالم به در می‌برد. در حقیقت ظاهرا این محصول شیائومی تنها گوشی گیمینگ تا به اینجای ۲۰۲۱ است که از این بخش سربلند بیرون آمده. در گذشته گوشی‌های مخصوص بازی راگ فون ۵ و Legion Duel 2 در این تست عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داده بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی