ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
تکنولوژی

ترفندهای کاربردی و مهم برای استفاده بهتر از اینستاگرام

اینستاگرام شبکه اجتماعی اول بسیاری از کاربران در ایران است. طی سال‌های گذشته اینستاگرام صرفا از محیطی برای اشتراک‌گذاری تصاویر فاصله گرفته. حال شما می‌توانید کسب و کارتان را در اینستاگرام به دیگران معرفی کنید، ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

اینستاگرام شبکه اجتماعی اول بسیاری از کاربران در ایران است. طی سال‌های گذشته اینستاگرام صرفا از محیطی برای اشتراک‌گذاری تصاویر فاصله گرفته. حال شما می‌توانید کسب و کارتان را در اینستاگرام به دیگران معرفی کنید، فروشگاه اینترنتی داشته باشید یا همچون گذشته لحظات مورد علاقه‌تان را با دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید. فارغ از مسائل مربوط به شناخت الگوریتم‌ها و ترفندهای مهم برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام، می‌توانید از قابلیت‌های این اپلیکیشن برای تجربه‌ای بهتر استفاده کنید.

تماشا از آپارات:

تماشا از یوتیوب:

ممکن است از وجود برخی از این قابلیت‌ها اصلا اطلاع نداشته باشید. برای مثال می‌توانید کلماتی خاص را تعیین کنید تا کامنت‌هایی متشکل از آن‌ها از زیر پست‌هایتان پاک شوند. شما حتی می‌توانید برای مدت زمانی مشخص تمام نوتیفیکشن‌های اینستاگرام را قطع کنید و روی درس یا کارتان متمرکز شوید. به صورت پیش‌فرض تمام کاربران می‌توانند زیر پست‌های شما کامت بگذارند. فیلترهایی مشخصی در اینستاگرام درنظر گرفته شده تا بتوانید این آزادی عمل را محدود به افرادی کنید که جزو دنبال‌شونده‌ها یا دنبال‌کنندگانتان محسوب می‌شوند.

از طرفی منابع مختلفی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند برخی کارهای خاص را انجام دهید. برای مثال می‌توانید با مراجعه به وبسایت StoriesDown و بدون نیاز به وارد شدن به حساب کاربری تصویر پروفایل کاربران را در ابعادی بزرگ تماشا کنید. حتی می‌توانید استوری‌های اکانت‌های پابلیک را از این طریق دانلود و نگه‌داری کنید. حتی می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Threads یک استاتوس یا نمایش‌دهنده وضعیت برای خودتان ایجاد کنید تا افرادی که در لیست دوستان نزدیکتان هستند آن را ببینند. برای آشنا شدن با ترفندها و قابلیت‌های مخفی اینستاگرام در ادامه همراهمان باشید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی