ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی A22 5G با چیپ دیمنسیتی ۷۰۰ در گیک‌بنچ رویت شد

به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد در آینده نزدیک از ارزان‌ترین گوشی 5G خود رونمایی کرد، چرا که گلکسی A22 5G در بنچمارک گیک‌بنچ حضور پیدا کرده است. این بنچمارک برخی مشخصات محصول آینده کره‌ای‌ها را ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۵

به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد در آینده نزدیک از ارزان‌ترین گوشی 5G خود رونمایی کرد، چرا که گلکسی A22 5G در بنچمارک گیک‌بنچ حضور پیدا کرده است.

این بنچمارک برخی مشخصات محصول آینده کره‌ای‌ها را در اختیار ما قرار می‌دهد. این موبایل که شماره مدل SM-A226GB را یدک می‌کشد، در بخش تک و چند هسته‌ای به ترتیب موفق به کسب امتیاز ۵۶۲ و ‍‍۱۷۶۵ شده است. قدرت این دستگاه توسط یکی از تراشه‌های مدیاتک با شماره مدل MT6833/NZA تامین می‌شود.

این چیپ همان دیمنسیتی ۷۰۰ است که در چندین گوشی هوشمند مانند ریلمی ۸ 5G و ردمی نوت ۱۰ 5G مورد استفاده قرار گرفته. طبق بنچمارک گیک‌بنچ، گوشی گلکسی A22 5G از ۶ گیگابایت رم و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ بهره می‌برد.

این اولین باری نیست که شاهد انتشار اطلاعاتی درباره این گوشی 5G ارزان‌قیمت هستیم. چند روز پیش رندهای این محصول در اینترنت منتشر شدند.

طبق این رندرها، محصول آینده کره‌ای‌ها از یک ماژول دوربین مربعی شکل روی پنل پشتی بهره می‌برد و در بالای نمایشگر هم برش قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی قرار دارد. سامسونگ برای این دستگاه سنسور اثر انگشت درنظر می‌گیرد که درون دکمه پاور تعبیه می‌شود.

گلکسی A22 5G

انتظار می‌رود گلکسی A22 5G دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD باشد که در بالای آن دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. دوربین اصلی این گوشی 5G هم می‌تواند شامل یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی باشد.

طبق گزارش‌‌ها، سامسونگ این محصول را در ماه ژوئن و با قیمت کمتر از ۲۸۰ دلار معرفی می‌کند. احتمالا خریداران بتوانند آن را در رنگ‌های سفید، خاکستری، سبز روشن و بنفش سفارش دهند. انتظار می‌رود کره‌ای‌ها نسخه 4G این دستگاه را با قیمت پایین‌تری برای برخی کشورها مانند هند عرضه کنند تا کاربران بیشتری قادر به خریدش باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی