ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اشتراک اپل موزیک HiFi و ایرپاد ۳ احتمالا تا چند هفته دیگر معرفی می‌شوند

منابع آگاه صنعت موسیقی می‌گویند اپل در حال آماده‌سازی سرویس جدید HiFi برای اپل موزیک است که ظرف چند هفته آینده همزمان با نسل سوم ایرپاد معرفی خواهد شد. به گزارش وب‌سایت Hits Double Daily، ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۵

منابع آگاه صنعت موسیقی می‌گویند اپل در حال آماده‌سازی سرویس جدید HiFi برای اپل موزیک است که ظرف چند هفته آینده همزمان با نسل سوم ایرپاد معرفی خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت Hits Double Daily، این اشتراک جدید امکان استریم آهنگ‌های باکیفیت‌تر را فراهم می‌کند و هزینه ماهانه آن همان ۹.۹۹ دلاری است که کاربران عادی در حال حاضر می‌پردازند. اسپاتیفای، اصلی‌ترین رقیب اپل موزیک در حوزه سرویس‌های استریم موسیقی، قبلا گفته بود که در ادامه سال ۲۰۲۱ از طریق سرویسی به نام اسپاتیفای HiFi امکان دسترسی به آهنگ‌های باکیفیت را فراهم می‌کند.

اپل موزیک روی مک‌بوک ایر و آیفون

گزارش امروز می‌گوید خبر اشتراک جدید اپل موزیک به‌صورت همزمان با معرفی نسل سوم ایرپاد معمولی تا چند هفته دیگر اعلام می‌شود. اپل رویداد کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود را در تاریخ ۱۷ خرداد آغاز می‌کند و آن را به مدت ۵ روز ادامه می‌دهد. اگرچه پارسال در این مراسم خبری از معرفی سخت‌افزارهای جدید نبود، اما چندان بعید نیست که اپل دستگاهی مثل ایرپاد ۳ را برای WWDC 2021 کنار گذاشته باشد.

نسل سوم ایرپاد احتمالا ظاهری شبیه ایرپاد پرو خواهد داشت اما بدون قابلیت حرفه‌ای «حذف نویز فعال» به بازار می‌آید. چند وقت پیش رندرهای باکیفیتی از ایرپاد ۳ منتشر شد که شباهت این دستگاه به مدل پرو را نشان می‌داد. البته گفتنی است «مینگ-چی کو»، تحلیلگر مشهور محصولات اپل قبلا مدعی شده بود که تولید انبوه این ایرفون بی‌سیم از سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ آغاز می‌شود. ولی حتی تا همین چند هفته پیش احتمال داده می‌شد ایرپاد ۳ را در مراسم Spring Loaded ببینیم، هرچند چنین اتفاقی نیفتاد.

در هر حال به نظر می‌رسد که رقابت اپل و اسپاتیفای جدی‌تر از هر زمان دیگری شده است. اسپاتیفای اخیرا در اتحادیه اروپا اپل را شکست داده و این شرکت را به اتخاذ سیاست‌های انحصارطلبانه متهم کرده است. حالا اپل باید سعی کند تا با قابلیت‌ها و امکانات بیشتر سرویس خود را نسبت به این رقیب سرسخت سوئدی پیش بیندازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی