ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آپدیت ردمی نوت ۱۰
نقد و بررسی‌

بررسی شیائومی ردمی نوت ۱۰؛ نمایشگر عالی در گوشی اقتصادی [تماشا کنید]

معمولاً هرجا سخن از بهترین گوشی‌های میان‌رده می‌شود، نام ردمی نوت می‌درخشد. سال گذشته سری ردمی نوت ۹ به محبوبیت زیادی در ایران و جهان دست یافت و حالا نوبت به خانواده ردمی نوت ۱۰ ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۲:۰۰

معمولاً هرجا سخن از بهترین گوشی‌های میان‌رده می‌شود، نام ردمی نوت می‌درخشد. سال گذشته سری ردمی نوت ۹ به محبوبیت زیادی در ایران و جهان دست یافت و حالا نوبت به خانواده ردمی نوت ۱۰ رسیده تا این راه را ادامه دهند. ردمی نوت ۱۰ مدل پایه این سری است که با نمایشگر سوپر امولد، اسپیکر استریو و باتری قدرتمند می‌تواند به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار بدل شود.

خانواده ردمی نوت ۱۰ مانند نسل قبل اعضای متعدد و متنوعی دارد که شاید فرایند انتخاب را برای شما سخت‌تر کند. همین حالا شاهد حضور ۵ گوشی هستیم: ردمی نوت ۱۰، ردمی نوت ۱۰ 5G، ردمی نوت ۱۰ اس، ردمی نوت ۱۰ پرو و نهایتاً ردمی نوت ۱۰ پرو مکس. احتمالاً این رقم در آینده نزدیک بیشتر شود. در حال حاضر مدل پایه و مدل پرو وارد بازار ایران شده‌اند و هر دو در دفتر دیجیاتو حضور دارند. مشخصات ردمی نوت ۱۰ را در ادامه می‌بینید.

مشخصات ردمی نوت ۱۰
  • بدنه و فریم پلاستیکی
  • نمایشگر ۶.۴۳ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۱۱۰۰ نیت
  • چیپ کوالکام اسنپدراگون ۶۷۸
  • ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم
  • ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی
  • دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی
  • سیستم‌عامل اندروید ۱۱
  • باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی
  • پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی
  • اسپیکر استریو
  • گواهی IP53 برای مقاومت در برابر پاشش آب و گرد و غبار
  • وزن ۱۷۹ گرم
  • قیمت حدود ۵.۵ میلیون تومان

قبل از هر چیز بیایید ببینیم ردمی نوت ۱۰ چه تفاوتی با نسل قبل یعنی ردمی نوت ۹ دارد. مهم‌ترین تفاوت این است که نمایشگر سوپر امولد با حداکثر روشنایی ۱۱۰۰ نیت جایگزین نمایشگر ال‌سی‌دی شده است. تفاوت مهم دیگر، استفاده از چیپ اسنپدراگون به‌جای چیپ مدیاتک است که قطعاً برتری‌هایی را در حوزه پردازش و عکاسی به‌همراه خواهد داشت. همین دو تغییر کافیست تا ردمی نوت ۱۰ را جانشین ارزشمندی برای نسل قبل بدانیم، اما اگر دلایل بیشتری می‌خواهید، اسپیکر استریو و شارژ سریع ۳۳ واتی را هم به این مجموعه اضافه کنید.

بررسی ویدیویی شیائومی ردمی نوت ۱۰

تماشای ویدیو از آپارات

تماشای ویدیو با کیفیت عالی از یوتوب

طراحی و کیفیت ساخت

ردمی نوت ۱۰ مثل اکثر گوشی‌های میان‌رده، بدنه پلاستیکی دارد. شیائومی فریم و پنل پشتی براق را برای این گوشی انتخاب کرده تا زیباتر به‌نظر برسد، اما کثیف شدن سریع بدنه شما را کلافه خواهد کرد. تنها راه خلاص شدن از این دردسر، استفاده از قاب محافظ است. خوش‌بختانه شیائومی قاب محافظ سیلیکونی را داخل جعبه این گوشی قرار داده که به سخت‌ترین شکل ممکن نصب می‌شود اما مقاومت خوبی دارد.

پشت بدنه انحنای نسبتاً زیادی دارد تا ضخامت گوشی کمتر به‌نظر برسد و راحت‌تر در دست قرار بگیرد. این نوع طراحی باعث شده فریم گوشی در سمت چپ و راست باریک‌تر از حالت معمول باشد. ضخامت فریم در محل قرار گرفتن دکمه‌ها کمی بیشتر است. دکمه پاور با حسگر اثر انگشت ترکیب شده و برخلاف نمونه‌های مشابه، کمی بیرون زده و کمی انحنا دارد. البته سرعت و دقت حسگر اثر انگشت بسیار بالاست و همیشه می‌توانید به آن اعتماد کنید. لبه پایینی اسپیکر اصلی، جک هدفون، درگاه USB-C و میکروفون اصلی را میزبانی می‌کند و روی لبه بالایی هم اسپیکر دوم، میکروفون ثانویه و فرستنده مادون قرمز دیده می‌شوند.

ماژول دوربین ردمی نوت ۱۰ طراحی عجیبی دارد و انواع شکل‌های هندسی با ابعاد مختلف را در آن می‌بینید. دوربین اصلی این گوشی کمی بیش از اندازه برجسته شده و سه دوربین دیگر هم ساختار متقارنی ندارند. از همه عجیب‌تر نوشتن عبارت Ultra Premium داخل ماژول دوربین است که کاملاً اضافه به‌نظر می‌رسد؛ مشک آن است که خود ببوید.

از نمای روبرو شاهد نمایشگر ۶.۴۳ اینچی با حاشیه‌های نه‌چندان کم هستیم که حفره دوربین سلفی نه‌چندان کوچک را هم درون خودش جای داده است. اگرچه شیائومی از پنل سوپر امولد در این گوشی استفاده کرده اما نسبت نمایشگر به بدنه نسبت به نسل قبل تغییری نکرده و همان ۸۳.۵ درصد باقی مانده است. با این حال ردمی نوت ۱۰ با وزن ۱۷۹ گرمی و ابعاد مناسب، به‌مراتب خوش‌دست‌تر از ردمی نوت ۹ است و با دریافت گواهی IP53 احتمالاً مقاومت بیشتری هم در برابر پاشش قطرات آب و نفوذ گرد و غبار دارد.

نمایشگر

یکی از تغییرات اساسی ردمی نوت ۱۰ در مقایسه با نسل قبل در بخش نمایشگر اتفاق افتاده است. شیائومی این‌بار سراغ صفحه سوپر امولد رفته که با ویژگی‌های جذاب‌اش محبوبیت بسیار زیادی بین کاربران دارد. با این حال برای این‌که قیمت گوشی هم‌چنان پایین و رقابتی باقی بماند، خبری از نرخ رفرش بالا نیست. ردمی نوت ۱۰ صفحه سوپر امولد ۶.۴۳ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل دارد که تصاویر را با تراکم ۴۰۹ پیکسل در هر اینچ به‌نمایش می‌گذارد. ویژگی جالب نمایشگر این گوشی، دست‌یابی به حداکثر روشنایی ۱۱۰۰ نیت است تا میان‌رده شیائومی پا در قلمرو پرچمداران بگذارد.

کیفیت نمایشگر ردمی نوت ۱۰ فوق‌العاده است، یعنی همان چیزی که از پنل‌های سوپر امولد انتظار داریم. رنگ‌ها بسیار چشم‌نواز هستند و با کنتراست بی‌نهایت، رنگ مشکی به بهترین شکل ممکن به‌نمایش درمی‌آید تا تجربه جذابی از دارک‌مود داشته باشید. اگر رنگ‌های طبیعی‌تر و دقیق‌تر را می‌پسندید، می‌توانید از منوی تنظیمات و قسمت Color Scheme حالت استاندارد را انتخاب کنید. حالت خودکار بسته به نور محیط، مقدار کنتراست و غلظت رنگ را تنظیم می‌کند.

صفحه سوپر امولد قابلیت کاربردی دیگری یعنی نمایشگر همیشه روشن را نیز ممکن می‌سازد که گزینه‌های متنوعی دارد. البته برخلاف دیگر گوشی‌های بازار، نمی‌توانید «نمایشگر همیشه روشن» را همیشه روشن نگه دارید، بلکه این قابلیت فقط به مدت ۱۰ ثانیه پس از لمس صفحه فعال می‌شود.

حداکثر روشنایی نمایشگر ردمی نوت ۱۰ برای تمام شرایط نوری کفایت می‌کند، یعنی حتی زیر تابش مستقیم خورشید هم می‌توانید با گوشی کار کنید. با این حال بررسی‌های ما نشان داد حداکثر روشنایی در حالت دستی به حدود ۴۵۰ نیت و در حالت خودکار به حدود ۷۰۰ نیت می‌رسد که با رقم ادعایی شیائومی یعنی ۱۱۰۰ نیت فاصله زیادی دارد. باید دید شیائومی این رقم را بر چه اساسی اعلام کرده است.

نرم‌افزار و رابط کاربری

ردمی نوت ۱۰ با اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12 به دست من رسید و چند روز قبل پچ امنیتی مارس ۲۰۲۱ را هم دریافت کرد. شیائومی سابقه خوبی در زمینه آپدیت محصولات‌اش دارد و می‌توان انتظار داشت به‌زودی آپدیت MIUI 12.5 برای اکثر گوشی‌های این شرکت از جمله ردمی نوت ۱۰ منتشر شود.

رابط کاربری MIUI 12 تفاوت ظاهری خاصی با یکی دو نسخه قبل ندارد و احتمالاً در بررسی گوشی‌های دیگر شیائومی با آن آشنا شده‌اید. یکی از تغییرات اخیر این پوسته، کنترل سنتر جدید است که شباهت زیادی به کنترل سنتر iOS دارد. با فعال کردن این گزینه از منوی تنظیمات، کنترل سنتر با سوایپ به پایین در نیمه سمت راست صفحه باز می‌شود و منوی اعلان‌ها هم با سوایپ به پایین در نیمه چپ صفحه فعال می‌شود. سوایپ به بالا منوی اپلیکیشن‌ها را باز می‌کند. اپ‌ها در بخش‌های مختلف دسته‌بندی شده‌اند. بخش‌ها قابل تغییر یا حذف هستند. تعداد زیادی اپ و بازی اضافه هم به‌شکل پیش‌فرض روی گوشی نصب شده که بهتر است همان ابتدای کار آنها را حذف کنید.

با این‌که ردمی نوت ۱۰ از اندروید ۱۱ بهره می‌برد ولی یکی از قابلیت‌های این نسخه از سیستم‌عامل یعنی نوتیفیکیشن هیستوری را در آن نمی‌بینیم. این قابلیت بسیار کاربردی است و با فعال کردن‌اش می‌توانید سابقه اعلان‌های گوشی را ببینید. حالا چرا شیائومی تصمیم گرفته این ویژگی را حذف کند، برای من مشخص نیست. اپ‌های همیشگی شیائومی مثل سکیوریتی، رکوردر، گیم توربو، ریموت کنترل و این‌ها هم در ردمی نوت ۱۰ دیده می‌شوند و احتمالا با کارکرد آنها آشنا هستید.

مهم‌ترین نکته در مورد رابط کاربری شیائومی این است که روان و کم‌نقص اجرا می‌شود و هنگام استفاده از اپ‌های روزمره و جابجایی بین آنها لگ و تأخیر محسوسی را تجربه نخواهید کرد. البته به‌نظر من وقت آن رسیده که شیائومی دستی به سر و روی منوی تنظیمات بکشد، چون بیش از حد شلوغ است و حتی پس از چند ماه استفاده، شاید نتوانید بعضی گزینه‌ها را به‌سادگی بیابید.

سخت‌افزار

ردمی نوت ۱۰ با چیپست اسنپدراگون ۶۷۸ عرضه می‌شود. ظرفیت رم این گوشی ۴ یا ۶ گیگابایت و ظرفیت حافظه داخلی هم ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت است. من مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی را در اختیار دارم و پیشنهاد می‌کنم اگر قصد خریدن این گوشی را دارید، همین مدل را انتخاب کنید. چیپ اسنپدراگون ۶۷۸ کمی از چیپ مدیاتک هلیو G85 در نسل قبل قوی‌تر است ولی در مقایسه با چیپ‌های سری ۷ اسنپدراگون در ردمی نوت ۹ اس و نوت ۹ پرو اندکی کم می‌آورد. البته این تفاوت در کارآیی و پردازش به‌هیچ‌وجه در استفاده روزمره احساس نمی‌شود.

نتایج بنچمارک‌ها هم نشان می‌دهند ردمی نوت ۱۰ برای استفاده روزمره، اجرای روان تمام اپلیکیشن‌ها و اجرای بازی‌های ساده کاملاً مناسب است اما توان کافی برای اجرای بازی‌های سنگین با بالاترین کیفیت را ندارد. این نتایج را در ادامه می‌بینید.

مثل همیشه چهار متفاوت یعنی آلتو ادیسه، اسکای، کال آو دوتی موبایل و آسفالت ۹ را روی ردمی نوت ۱۰ نصب کردم تا ببینم این گوشی میان‌رده در دنیای واقعی چه می‌کند. نتایج از این قرار است:

  • آلتو ادیسه بازی سنگینی نیست و با نرخ فریم بالا و بدون هیچ‌گونه لگ و تأخیر روی ردمی نوت ۱۰ اجرا می‌شود. اجرای این بازی حتی برای زمان طولانی هم فشاری به سخت‌افزار گوشی وارد نکرده و گرمای زیادی تولید نمی‌کند.
  • بازی اسکای با تنظیمات گرافیکی پیش‌فرض نسبتاً روان و بدون لگ اجرا می‌شود. البته امکان انتخاب تنظیمات گرافیکی بالاتر (های دفینیشن یا ۶۰ فریم بر ثانیه) وجود ندارد و به‌همین دلیل، گرافیک بازی چندان دل‌چسب نیست.
  • کال آو دوتی موبایل روی تنظیمات گرافیکی پیش‌فرض نسبتاً روان اجرا می‌شود اما در صحنه‌های شلوغ با افت فریم محسوس روبرو هستیم. پیشنهاد می‌کنم برای تجربه روان این بازی محبوب، تنظیمات گرافیکی را روی Medium و نرخ فریم را روی MAX قرار دهید.
  • بازی آسفالت برای ردمی نوت ۱۰ مناسب نیست، چون محیط بازی بسیار ابتدایی رندر می‌شود و نرخ فریم هم از ۲۰ بالاتر نمی‌رود. هنگام اجرای آسفالت ۹ گرمای زیادی تولید می‌شود که نشان‌دهنده فشار زیاد روی پردازشگر گوشی است.

تجربه استفاده از ردمی نوت ۱۰ به‌عنوان یک گوشی میان‌رده ارزان‌قیمت، در مجموع راضی‌کننده است. سرعت بالای حافظه داخلی (از نوع UFS 2.2) به اجرای سریع اپ‌ها کمک می‌کند و ظرفیت بالای حافظه رم هم جابجایی بی‌دردسر بین اپ‌ها را میسر می‌سازد. ظرفیت حافظه داخلی را می‌توانید با درگاه اختصاصی کارت حافظه افزایش دهید.

یکی از پیشرفت‌های ردمی نوت ۱۰ نسبت به نسل قبل، استفاده از سیستم پخش صدای استریو با دو بلندگوی اختصاصی است که روی لبه‌های بالا و پایین قرار گرفته‌اند. این دو بلندگو کیفیت و بلندی صدای بسیار خوبی دارند و تجربه شنیداری خوبی را هنگام تماشای فیلم یا اجرای بازی برای شما فراهم می‌کنند. البته ردمی نوت ۱۰ از نظر وضوح و شفافیت صدا به میان‌رده‌های جدید سامسونگ از جمله گلکسی A52 نمی‌رسد و از نظر بلندی صدا و پخش صدای بیس هم کمی پایین‌تر از پوکو ایکس ۳ قرار می‌گیرد.

دوربین

ردمی نوت ۱۰ از دوربین چهارگانه با چیدمان عجیب در پشت بدنه استفاده می‌کند. ترکیب دوربین‌ها تفاوتی با نسل قبل ندارد و قابل حدس است: دوربین واید خوب، دوربین اولتراواید معمولی، دوربین ماکرو بد و دوربین عمق‌سنج استفاده. از آنجا که احتمالاً هیچ‌کس از دوربین ماکرو استفاده نمی‌کند، شیائومی امسال قابلیت فوکوس خودکار را هم از این دوربین حذف کرده است. مشخصات دوربین‌های ردمی نوت ۱۰ را در ادامه می‌بینید:

  • دوربین واید ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور ۱/۲.۰ اینچی، ضریب اف ۱.۸، فوکوس خودکار PDAF
  • دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، سنسور ۱/۴.۰ اینچی، ضریب اف ۲.۲
  • دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، سنسور ۱/۳.۰۶ اینچی، ضریب اف ۲.۵

با این‌که ترکیب دوربین‌های ردمی نوت ۱۰ با نسل قبل تفاوتی ندارد اما کیفیت عکس‌ها کمی بهتر شده است. این تفاوت به توانایی‌های چیپ اسنپدراگون برمی‌گردد که در حوزه پردازش تصویر، عملکرد بهتری نسبت به چیپ مدیاتک ردمی نوت ۹ دارد.

دوربین اصلی ردمی نوت ۱۰ در شرایط نوری مناسب عکس‌های بسیار خوبی می‌گیرد. رنگ‌ها طبیعی اما شاداب هستند، کنتراست تصویر مناسب است و جزئیات هم در تمام تصویر به‌شکل یکنواخت ثبت می‌شوند. نکته مهم در مورد دوربین اصلی ردمی نوت ۱۰ بازه دینامیکی وسیع سنسور است که با حفظ جزئیات سایه‌ها و هایلایت‌ها، عکس یک‌دستی را تحویل شما می‌دهد.

در محیط تاریک باز هم رنگ‌های جذاب را می‌بینیم ولی اگر عکس‌ها را بزرگ کنید، می‌بینید جزئیات در بخش‌های تاریک تصویر بسیار کاهش یافته‌اند. نشانه‌های پردازش زیاد برای حذف نویز هم دیده می‌شود، ضمن این‌که هایلایت‌ها کمی پخش می‌شوند. برای رفع این مسئله بهتر است از نایت‌مود استفاده کنید. نایت‌مود در ردمی نوت ۱۰ بسیار سریع عمل می‌کند و از نظر زمان ثبت عکس، تفاوتی با عکس معمولی ندارد. عکس‌های نایت‌مود در نمای کلی جالب‌تر به‌نظر می‌رسند اما اگر آنها را بزرگ کنید، پردازش تصویر محسوس را می‌بینید. اگر از صحنه مهمی عکاسی می‌کنید، بهتر است چند بار عکس بگیرید چون گاهی اوقات عکس نهایی بدون دلیل خاصی تار می‌شود.

دوربین اولتراواید ردمی نوت ۱۰ با سنسور ۸ مگاپیکسلی فقط در شرایط نوری ایده‌آل به‌کار می‌آید. عکس‌های این دوربین در نور کافی با غلظت رنگ بیشتری نسبت به دوربین اصلی ثبت می‌شوند، از نظر جزئیات پایین‌تر هستند ولی کشیدگی لبه‌ها به‌خوبی اصلاح می‌شود. در محیط تاریک بهتر است از این دوربین استفاده نکنید.

برخلاف انتظارم، ردمی نوت ۱۰ یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده برای ثبت عکس پرتره است. پرتره‌ها از نظر کیفیت کلی تصویر، هم‌سطح عکس‌های دوربین اصلی هستند و سوژه با دقت مناسبی از زمینه جدا می‌شود. البته بهتر است ضریب اف نرم‌افزاری را روی ۴ یا بالاتر تنظیم کنید تا عکس نهایی بیش از حد مصنوعی نشود.

دوربین سلفی ردمی نوت ۱۰ هم عملکرد مطلوبی دارد و احتمالاً ناامیدتان نخواهد کرد. این دوربین در نور کافی عکس‌های خوبی می‌گیرد. چهره شما همیشه روشن ثبت می‌شود و جزئیات کافی دارد ولی اگر پشت سر شما نورانی باشد، احتمالاً مقداری از جزئیات پس‌زمینه را از دست خواهید داد. بهتر است در استفاده از افکت زیبایی چهره زیاده‌روی نکنید تا عکس‌تان غیرواقعی نشود. در محیط کم‌نور شاهد افت محسوس کیفیت هستیم ولی جای نگرانی نیست، چون اکثر گوشی‌های بازار -حتی پرچم‌داران- با چنین مسئله‌ای مواجه هستند.

در مجموع دوربین اصلی و دوربین سلفی ردمی نوت ۱۰ کمی بهتر از رده قیمتی ۵ الی ۶ میلیون تومان عمل می‌کنند و می‌توانند یکی از نقاط قوت این گوشی باشند.

باتری و شارژ

ردمی نوت ۱۰ باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که اندکی از نسل قبل کمتر است، ولی با توجه به سخت‌افزار دستگاه می‌توان انتظار شارژدهی بیش از یک روز را داشت. تست باتری این گوشی با اپلیکیشن پی‌سی مارک با روشنایی ۵۰ درصدی نمایشگر و وای‌فای روشن، نتیجه امیدوارکننده‌ای داشت. این گوشی توانست ۱۵ ساعت کامل زیر این تست سنگین دوام بیاورد که ۲ ساعت بهتر از نتیجه ردمی نوت ۹ است. با این حساب می‌توانید ۱ الی ۱.۵ روز از این گوشی استفاده کنید.

یکی از نقاط قوت میان‌رده جدید شیائومی، پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی است. خوش‌بختانه شارژر و کابل مخصوص هم داخل جعبه گوشی قرار دارد. شیائومی می‌گوید با این شارژر و فناوری توربو شارژ می‌توانید ۶۵ درصد ظرفیت باتری را طی ۳۰ دقیقه پر کنید، ولی تلاش‌های من برای دست‌یابی به این سرعت شارژ بی‌نتیجه بود. طبق تجربه من باتری ردمی نوت ۱۰ طی نیم ساعت نهایتاً تا ۴۰ درصد پر می‌شود و شارژ کامل‌اش هم به حدود ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

جمع‌بندی

ردمی نوت ۱۰ پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسل قبل داشته است. این گوشی طراحی مدرن‌تر و کیفیت ساخت بهتری دارد، خوش‌دست‌تر است و زیباتر به‌نظر می‌رسد. نمایشگر سوپر امولد یکی از مهم‌ترین تغییرات این گوشی نسبت به ردمی نوت ۹ است و استفاده از چیپست اسنپدراگون هم تصمیم خوشحال‌کننده‌ای محسوب می‌شود. شارژ سریع ۳۳ واتی هم اگرچه در تست‌های ما کمتر از انتظار ظاهر شد، ولی باز هم یکی از نقاط قوت اصلی ردمی نوت ۱۰ به‌شمار می‌رود.

البته با تمام این نقاط قوت، باز هم ردمی نوت ۱۰ کار ساده‌ای در بازار نخواهد داشت. ردمی نوت ۹ اس، ردمی نوت ۹ پرو و پوکو ایکس ۳ رقبای اصلی این گوشی با قیمت تقریباً مشابه هستند که هرکدام برتری‌هایی نسبت به میان‌رده جدید شیائومی دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • raminnnnnn
    raminnnnnn | ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

    برسی پوکو ایکس تری پرو رو رو سایت قرار می دید؟

  • vatan parast
    vatan parast | ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

    ردمی نوت 10 پرو را از کجا و با چه قیمتی تهیه کردید و کی بررسیش تمومه؟

  • vatan parast
    vatan parast | ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

    سلام
    اقای مقدسی خسته نباشید استفاده کردیم.
    یه نکته ردمی نوت 10 پرو که گفتید در حال بررسیش هستید هرچه سایت های اینترنتی حتی خود اوند موبایل که در فیلم بررسی گفته شد هیچ کدام گوشی را موجود نداشتند شما از کجا و با چه قیمتی ردمی نوت 10پرو را تهیه کردید.

    • حمید مقدسی
      حمید مقدسی | ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

      سلام. ممنون از شما. ردمی نوت ۱۰ پرو رو از فروشگاه می مارکت گرفتم برای بررسی، ولی الان موجود ندارن. احتمالا توی همین هفته یا هفته آینده سر و کله‌ش توی بازار پیدا میشه. بررسیش هم توی هفته آینده منتشر میشه.

مطالب پیشنهادی