ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای نسل آینده مک‌بوک ایر: لبه‌های تخت و حاشیه نمایشگر سفید رنگ

چند روز پیش گزارشی از عرضه نسل آینده مک‌بوک ایر با رنگ‌های متنوع مشابه آی‌مک ۲۰۲۱ خبر داد، اما حالا جزئیات بیشتری درباره این لپ‌تاپ سبک وزن کوپرتینویی‌ها منتشر شده که از تغییرات اساسی حکایت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

چند روز پیش گزارشی از عرضه نسل آینده مک‌بوک ایر با رنگ‌های متنوع مشابه آی‌مک ۲۰۲۱ خبر داد، اما حالا جزئیات بیشتری درباره این لپ‌تاپ سبک وزن کوپرتینویی‌ها منتشر شده که از تغییرات اساسی حکایت دارد.

در ویدیوی جدیدی که از سوی یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «جان پراسر» منتشر شده، تصاویری از نسل آینده مک‌بوک ایر به چشم می‌خورد که این لپ‌تاپ را در رنگ‌های متنوع نشان می‌دهد. به گفته پراسر با مک‌بوک ایر جدید یا نسخه دیگری از مک‌بوک روبه‌رو هستیم، با این حال به علت پورت‌های کم به احتمال زیاد این دستگاه مک‌بوک پرو جدید نیست.

رندرهای منتشر شده این لپ‌تاپ را بسیار باریک نشان می‌دهند و حتی از روی تصاویر هم می‌توان به وزن پایینش پی برد. این محصول همانند آیپد پرو از لبه‌های تخت بهره می‌برد و همچنین دارای دو پورت USB-C است که هرکدام در یک طرف به چشم می‌خورند. در این رندرها خبری از مگ‌سیف نیست، بنابراین نمی‌توانیم از وجودش چندان مطمئن باشیم.

از دیگر تغییرات مربوط به این رندرها می‌توان به حاشیه‌های سفید رنگ اطراف نمایشگر به همراه کیبورد بازطراحی شده سفید رنگ اشاره کرد. رندرها این لپ‌تاپ باریک را در ۷ رنگ مشابه آی‌مک جدید نشان می‌دهند که البته رنگ این محصولات کامل یکسان نیست.

به گفته پراسر، رنگ مورد استفاده در مک‌بوک ایر جدید مشابه رنگ پایه آی‌مک ۲۰۲۱ و نه پنل پشتی این کامپیوتر است. اگرچه این منبع از حاشیه‌های سفید رنگ نمایشگر مشابه آی‌مک جدید خبر داده، اما درباره ابعاد حاشیه‌ها چندان مطمئن نیست. بنابراین حاشیه‌های اطراف نمایشگر این لپ‌تاپ می‌تواند ضخیم‌تر یا باریک‌تر از رندرها باشد.

نسل آینده مک‌بوک ایر

جان پراسر سابقه خوبی در انتشار اطلاعات درباره محصولات آینده اپل دارد و برای مثال رندرهای وی از هدفون ایرپاد مکس، شباهت زیادی به نمونه نهایی آن داشتند. علاوه بر این، پیش‌بینی‌های پراسر درباره طراحی ایرتگ هم درست از آب درآمدند. بنابراین انتظار می‌رود رندرهای اخیر هم طراحی مک‌بوک ایر جدید را با دقت مناسبی نشان دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • hector_k2
    hector_k2 | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

    خیلی ها چندان علاقه ای به بزل سفید ندارن باعث به هم ریختن تمرکزشون میشه ، چسب برق زدن دور صفحه ، فکر کنم دور اینم باید چسب بزن 😀

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

    به نظرم خیلی عالی میشد گوشی ها هم با حاشیه سفید بودند .
    زیبایی خاصی داره .

    • alimardaniiii
      alimardaniiii | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

      منظورم حاشیه نمایشگره که برای همه گوشی ها مشکیه.

مطالب پیشنهادی