ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ‌تاپ اچ‌پی ZBook Studio G8 با گرافیک RTX 3080 و کیبورد RGB از راه رسید

اچ‌پی از لپ‌تاپ نسل هشتم سری ZBook با هدف استفاده توسط مهندسان و متخصصان در محیط‌های کاری رونمایی کرد. لپ‌تاپ اچ‌پی «ZBook Studio G8» علاوه بر مشخصات قدرتمند، احتمالا قوی‌ترین لپ‌تاپ با وزن کمتر از ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

اچ‌پی از لپ‌تاپ نسل هشتم سری ZBook با هدف استفاده توسط مهندسان و متخصصان در محیط‌های کاری رونمایی کرد. لپ‌تاپ اچ‌پی «ZBook Studio G8» علاوه بر مشخصات قدرتمند، احتمالا قوی‌ترین لپ‌تاپ با وزن کمتر از ۱.۸ کیلوگرم در جهان خواهد بود.

قدرتمندترین لپ‌تاپ این سری از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی 4K OLED، پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i9-11900H سری H، گرافیک RTX 3080، فضای ذخیره‌سازی ۲ ترابایت و رم ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد. کیبورد دستگاه دارای نور پس زمینه RGB است که می‌تواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. شاید کاربران این لپ‌تاپ بخواهند از آن برای بازی هم استفاده کنند و اچ‌پی در توسعه دستگاه به این نکته هم توجه کرده است.

ZBook Studio 15 G8 همانطور که از نامش پیداست، نسل هشتم لپ‌تاپ‌های این سری است که نسبت به نسل قبلی بازطراحی شده است. لپ‌تاپ جدید اچ پی شاسی زیبایی دارد و وزن نسخه قدرتمند این سری با نمایشگر OLED لمسی 4K کمتر از ۱.۸  کیلوگرم اعلام شده است.

لپ‌تاپ جدید اچ‌پی در پیکربندی‌های مختلف با پردازنده‌های نسل یازدهم Core i7 و Core i9 اینتل به بازار عرضه خواهد شد. Studio G8 اچ‌پی از نظر گرافیک نیز می‌درخشد و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، برای مثال می‌توان آن را با گرافیک‌های سری RTX A سفارش داد. نسخه پایه ZBook Studio G8 با نمایشگر با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل عرضه می‌شود. اما نسخه قدرتمندتر آن مجهز به نمایشگر 4K با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز ۱۰۰ درصد گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. اچ‌پی انتخاب دیگری را نیز برای کاربران این دستگاه در نظر گرفته تا بتوانند لپ‌تاپ را با نمایشگر لمسی 4K OLED در اختیار داشته باشند.

یکی دیگر از ویژگی‌های غیر منتظره دستگاه، پورت HDMI 2.1 است که مجددا نشان می‌دهد اچ‌پی در طراحی لپ‌تاپ جدید توجه ویژه‌ای به قابلیت‌های بازی آن نشان داده است. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت لپ‌تاپ جدید منتشر نشده. ZBook Studio G8 احتمالا اواخر تابستان به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی