ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل جدید آنر مجیک‌بوک ۱۴ و مجیک‌بوک ۱۵ با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل معرفی شد

آنر لپ‌تاپ‌های سری مجیک‌بوک را بروزرسانی کرد. آنر مجیک‌بوک ۱۴ حالا با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل Core i5 و Core i7 وارد بازار می‌شوند و مدل ۱۵ اینچی این لپ‌تاپ هم با پردازنده Core i5 ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۵

آنر لپ‌تاپ‌های سری مجیک‌بوک را بروزرسانی کرد. آنر مجیک‌بوک ۱۴ حالا با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل Core i5 و Core i7 وارد بازار می‌شوند و مدل ۱۵ اینچی این لپ‌تاپ هم با پردازنده Core i5 به فروش می‌رسد. هردوی این محصولات از گرافیک مجتمع Iris Xe بهره می‌برند.

طراحی این لپ‌تاپ‌ها در مقایسه با گذشته تغییری نداشته و آنر سعی کرده با پردازنده‌های جدید اینتل، کاربران بیشتری را تشویق به خرید آن‌ها کند. این محصولات با پردازنده‌های رایزن AMD هم در بازار به فروش می‌رسند.

آنر مجیک‌بوک ۱۴ با پردازنده‌های اینتل Core i7-1165G7 با حداکثر فرکانس ۴.۷ گیگاهرتز و Core i5-1135G7 با ۴ هسته، ۸ رشته و حداکثر فرکانس ۴.۲ گیگاهرتز در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

آنر این محصولات را به نمایشگر ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080p مجهز کرده و برای آن‌ها ۱۶ گیگابایت رم DDR4 به همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD درنظر گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه‌ها می‌توان به کیبورد با نور پس زمینه، دوربین پاپ آپ در کیبورد و سیستم خنک‌کننده با دو لوله و فن اشاره کرد.

باتری ۵۶ وات ساعتی مورد استفاده در این محصولات می‌تواند تا چندین ساعت کاربران را همراهی کند. این باتری قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی است و ۴۴ درصد ظرفیت آن تنها در مدت ۳۰ دقیقه شارژ می‌شود.

مجیک‌بوک ۱۴ با پردازنده Core i5 قیمتی برابر ۸۴۹.۹۰ یورو دارد و مدل مجهز به Core i7 آن با قیمت ۱۱۹۹.۹۰ یورو به فروش می‌رسد. مجیک‌بوک ۱۵ هم تنها در یک نسخه و با قیمت ۹۴۹.۹۰ یورو در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

این لپ‌تاپ‌ها از امروز در برخی کشورها از جمله بریتانیا، آلمان و فرانسه قابل سفارش هستند و به‌زودی کاربران در کشورهای دیگر هم به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی