ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل فوتوز با قابلیتی جدید جستجوی تصاویر را ساده‌تر می‌کند

ماه گذشته میلادی گوگل شروع به آزمایش فیلتر جستجوی پیشرفته‌‌ای برای گوگل فوتوز کرد که پیدا کردن تصاویر را راحت‌تر می‌کند. حالا به نظر می‌رسد این قابلیت در اختیار برخی کاربران قرار گرفته و در ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

ماه گذشته میلادی گوگل شروع به آزمایش فیلتر جستجوی پیشرفته‌‌ای برای گوگل فوتوز کرد که پیدا کردن تصاویر را راحت‌تر می‌کند. حالا به نظر می‌رسد این قابلیت در اختیار برخی کاربران قرار گرفته و در آینده نزدیک برای تمام کاربران ارائه خواهد شد.

طبق گزارشی جدید، زمانی که بخواهید تصاویر یک فرد خاص را جستجو کنید، فوتوز یک ردیف از فیلترها را درست زیر بخش جستجو نمایش می‌دهد. با استفاده از این فیلترها، می‌توانید نوع محتوا مانند تصاویر، سلفی‌ها، انیمیشن‌ها، اسکرین‌شات و موارد دیگر را محدود کنید. شما همچنین می‌توانید نام گروهی از افراد را برای پیدا کردن آن‌ها اضافه کنید.

اگرچه با این فیلترهای جستجوی جدید می‌توانید کمی سریعتر به تصاویر مدنظرتان دست پیدا کنید، اما این موضوع به معنای عملکرد بهتر گوگل فوتوز با استفاده از آن‌ها نیست:

«بد نیست به این موضوع کنیم که فیلترهای جستجو در حقیقت قابلیت جدیدی را به این اپ اضافه نمی‌کنند و در گذشته می‌توانستیم چنین کارهایی را انجام دهیم. برای مثال اگر در نوار جستجو به دنبال ویدیوهای خودتان با فرد دیگری باشید، نتایج در اختیارتان قرار می‌گیرد که تفاوتی با فیلترهای جدید ندارد. با این وجود، استفاده از این فیلترها رابط کاربری را شهودی‌تر می‌کند و گوگل می‌تواند در بازاریابی به توانایی‌های بالای جستجوهای گوگل فوتوز اشاره کند.»

گوگل فوتوز

گوگل برای اینکه محبوبیت فوتوز را در میان کاربران افزایش دهد، در ماه‌های گذشته قابلیت‌های زیادی را به آن اضافه کرده که برای مثال می‌توان به ادغام بهتر با گوگل لنز و همچنین ابزارهای ویرایش ویدیو پیشرفته‌تر و حرفه‌ای‌تر اشاره کرد.

حالا که این غول جستجوی اینترنتی به سراغ فیلترهای جدید رفته، کاربران می‌توانند تصاویر و ویدیوهایشان را با خیال راحت‌تر در این سرویس ذخیره کنند و هرموقع که به آن‌ها نیاز داشتند، سریعتر بتوانند آن‌ها را پیدا کنند. همانطور که گفتیم این فیلترها هنوز در اختیار تمام کاربران قرار نگرفته‌اند، اما در آینده می‌توان سریعتر محتوای موردنظر را پیدا کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی