ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل برنامه‌ای برای همکاری در فروش حق اشتراک پادکست‌ها راه‌اندازی می‌کند

اپل از برنامه همکاری فروش جدیدی برای پلتفرم اشتراک‌های Apple Podcasts پرده برداشته که در ازای جذب هر مشترک جدید از انتشار لینک پادکست‌ها سهم درآمدی را به کاربران اختصاص می‌دهد. سرویس حق اشتراک پادکست ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۵

اپل از برنامه همکاری فروش جدیدی برای پلتفرم اشتراک‌های Apple Podcasts پرده برداشته که در ازای جذب هر مشترک جدید از انتشار لینک پادکست‌ها سهم درآمدی را به کاربران اختصاص می‌دهد.

سرویس حق اشتراک پادکست که تا چند روز دیگر راه‌اندازی می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد با خرید اشتراک پادکست‌ها به قابلیت‌های ویژه‌ای مثل حذف تبلیغات، دسترسی زودتر از موعد به محتوا و قسمت‌های انحصاری از برنامه‌ها دسترسی داشته باشند.

برنامه همکاری فروش اپل بابت کلیک‌هایی که منجر به خرید حق اشتراک می‌شوند، ۵۰ درصد به کاربران کمیسیون می‌دهد. برای مثال، اگر کاربر روی لینک یک پادکست پولی به ارزش ۱۰ دلار کلیک کند و اشتراک آن را بخرد، کسی که لینک را به اشتراک گذاشته ۵ دلار سهم می‌گیرد. اپل می‌گوید این سهم ممکن است با توجه به قیمت بازار هدف تفاوت‌هایی داشته باشد.

کسانی که در این برنامه ثبت نام می‌کنند یک توکن دریافت خواهند کرد که در زمان اشتراک‌گذاری لینک پادکست‌های پولی میزان همکاری آن‌ها در فروش را نشان می‌دهد. این توکن همه درآمدهای حاصل از همکاری کاربر را محاسبه کرده و کمیسیون او را در ۳۰ روز گذشته تعیین می‌کند.

توضیحات اپل حاکی از آن است که برنامه همکاری فروش برای تولیدکنندگان پادکست طراحی شده، ولی هر کسی می‌تواند در این برنامه ثبت نام کرده و از اشتراک‌گذاری لینک پادکست‌های پولی درآمد داشته باشد.

برنامه‌های همکاری فروش اپل فعلا محدود به محتواها و حق اشتراک‌های سرویس آیتونز استور، اپل موزیک، اپل تی‌وی پلاس و اپل بوکز است. برای شرکت در برنامه فروش پادکست‌ها می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و در برنامه ویژه اپل با نام Apple Services Performance Partner Program ثبت نام کنید.

اپل انتهای فروردین در مراسمی ضمن رونمایی از ظاهر جدید اپلیکیشن Podcasts، از سرویس حق اشتراک پادکست‌ها رونمایی کرد. در ادامه اسپاتیفای هم با قدم گذاشتن در همین مسیر از راه‌اندازی سرویسی برای پادکست‌های پولی خبر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ahmad Poureskandari
    Ahmad Poureskandari | ۲ خرداد ۱۴۰۰

    تا الان داشتیم پادکست گوش می دادیم و همه راضی بودیم. هم ما که می شنویم هم پادکست ساز ها
    اگه اپل گذاشت...
    هر جا میره فرهنگ پولی کرده اون محصول رو جا می اندازه و خیلی ها رو محروم می کنه فقط برای پول بیشتر

مطالب پیشنهادی