ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بررسی شیائومی می ۱۱
تکنولوژی

فروش جهانی گوشی‌های پرچمدار سری می ۱۱ شیائومی از ۳ میلیون دستگاه عبور کرد

به گفته شیائومی مجموع فروش گوشی‌های می ۱۱، می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا در سراسر جهان از مرز ۳ میلیون دستگاه عبور کرده که البته اگر سایر اعضای این خانواده را به آمار ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

به گفته شیائومی مجموع فروش گوشی‌های می ۱۱، می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا در سراسر جهان از مرز ۳ میلیون دستگاه عبور کرده که البته اگر سایر اعضای این خانواده را به آمار اضافه کنیم، میزان فروش بیشتر هم می‌شود.

این گوشی‌های هوشمند در بازار چین فروش بالایی را تجربه می‌کنند و توانسته‌اند به سهم بالایی در بازار گوشی‌های اندرویدی دست پیدا کنند. قیمت این محصولات در چین در بازه ۶۲۱ تا ۹۳۰ دلار قرار دارد که البته در بازار جهانی با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند. آمار جدید از سوی آژانس‌های شخص ثالث جمع‌آوری شده و مربوط به فصل اول ۲۰۲۱ می‌شود.

اگرچه شیائومی اشاره‌ای به عملکرد این سه پرچمدار در بازارهای مختلف نکرده، اما به احتمال زیاد بیشترین فروش آن‌ها مربوط به همان بازار چین می‌شود. با توجه به افزایش تولید این محصولات و همچنین اضافه شدن اعضای دیگری به خانواده می ۱۱، انتظار می‌رود فروش آن‌ها در آینده افزایش پیدا کند و در بازار جهانی هم سهم بیشتری داشته باشند.

بررسی شیائومی می ۱۱

شیائومی اواخر سال گذشته میلادی از گوشی می ۱۱ برای بازار چین رونمایی کرد و پس از مدتی شاهد معرفی آن برای بازار جهانی با قیمت بالاتری بودیم. بررسی دیجیاتو از این گوشی را می‌توانید از این لینک بخوانید.

پس از مدتی نوبت به نسخه‌های پرو و اولترا این گوشی‌های هوشمند رسید و شیائومی آن‌ها را معرفی کرد. این محصولات در مجموع توانسته‌اند در بازار جهانی بیش از ۳ میلیون نسخه فروش داشته باشند، اما موبایل‌های دیگری هم در این خانواده وجود دارند.

یکی از محصولات، شیائومی می ۱۱ لایت است که در نسخه 5G و همچنین مدل 4G در بازار به فروش می‌رسد. در ادامه و اوایل اردیبهشت گوشی‌های سری می 11X از راه رسیدند. بنابراین در آینده باید منتظر فروش بیشتری برای این خانواده از گوشی‌های شیائومی باشیم که به حفظ جایگاه این کمپانی در بازار جهانی کمک خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی