ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات و قیمت تبلت‌های سری گلکسی تب S8 سامسونگ

اگرچه سامسونگ به تازگی از تبلت گلکسی تب S7 FE رونمایی کرده، اما ظاهرا خودش را برای نسل آینده تبلت‌های قدرتمندش آماده می‌کند چرا که مشخصات و قیمت تبلت‌های سری گلکسی تب S8 به اینترنت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

اگرچه سامسونگ به تازگی از تبلت گلکسی تب S7 FE رونمایی کرده، اما ظاهرا خودش را برای نسل آینده تبلت‌های قدرتمندش آماده می‌کند چرا که مشخصات و قیمت تبلت‌های سری گلکسی تب S8 به اینترنت راه پیدا کرده‌اند. شاید این تبلت‌ها در تابستان پیش رو از راه برسند.

طبق اطلاعات جدید، مدل استاندارد از نمایشگر ۱۱ اینچی LCD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت روی فریم، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معرفی می‌شود.

از دیگر مشخصات گلکسی تب S8 سامسونگ می‌توان به اسپیکر چهارگانه، قلم S Pen و باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی اشاره کرد. این تبلت وزنی برابر ۵۰۲ گرم خواهد داشت و ضخامت هم به ۶.۳ میلی‌متر می‌رسد.

مدل پلاس به نمایشگر ۱۲.۴ اینچی OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود که زیر آن سنسور اثر انگشت تعبیه خواهد شد. انرژی این تبلت را یک باتری ۱۰,۰۹۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. وزن و ضخامت این محصول کره‌ای‌ها به ترتیب برابر ۵۷۵ گرم و ۵.۷ میلی‌متر است. سایر مشخصات این تبلت فرقی با مدل استاندارد ندارد.

در کنار مدل استاندارد و پلاس، سامسونگ خودش را برای تبلت دیگری هم آماده می‌کند که احتمالا گلکسی تب S8 اولترا نام می‌گیرد. این تبلت که نمایشگر ۱۴.۶ اینچی OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد داشت، ضخامتش تنها ۵.۵ میلی متر خواهد بود و وزنش هم به ۶۵۰ گرم می‌رسد.

گلکسی تب S8

این تبلت غول پیکر سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، دوربین سلفی دوگانه ۸ و ۵ مگاپیکسلی اولترا واید، ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۵۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت. سایر مشخصات آن تفاوتی با مدل S8 پلاس نخواهد داشت، البته نسبت نمایشگر به بدنه‌ای برابر ۹۲ درصد دارد.

به سراغ قیمت تبلت‌های آینده سامسونگ می‌رویم که برای بازار کره جنوبی هستند. گلکسی تب S8 در نسخه وای فای، 4G و 5G به ترتیب قیمت پایه ۷۴۳، ۸۳۳ و ۹۲۳ دلار خواهد داشت.

قیمت پایه مدل پلاس برای وای فای، 4G و 5G به ترتیب به ۱۰۳۰، ۱۱۲۰ و ۱۲۱۰ دلار می‌رسد. در نهایت به سراغ مدل اولترا می‌رویم که در نسخه وای فای، 4G و 5G به ترتیب با قیمت ۱۳۱۷، ۱۴۰۷ و ۱۴۹۷ دلار به فروش خواهد رسید.

این تبلت‌ها را می‌توان با کیبورد جداگانه هم سفارش داد که برای مدل استاندارد، پلاس و اولترا به ترتیب ۱۷۷، ۱۹۷ و ۲۸۷ دلار قیمت خواهد داشت.

در حال حاضر نمی‌دانیم این تبلت‌ها با چه تراشه‌ای از راه می‌رسند، اما شاید از اسنپدراگون ۸۸۸ یا ۸۸۸ پلاس بهره ببرند یا اینکه چیپ جدید سامسونگ با پردازشگر گرافیکی AMD قلب تپنده آن‌ها باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی