ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تمبر
تکنولوژی

شرکت پست:‌ تمبر‌ها به روی پاکت‌ها و مرسولات پستی برمی‌گردند

شرکت پست اعلام کرده که به زودی شاهد بازگشت تمبر روی پاکت‌ها و مرسولات پستی خواهیم بود. البته در گام اول، فقط مرسولات پستی بین‌المللی تمبر دریافت می‌کنند و احتمالا در آینده نوبت به بسته‌های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۴

شرکت پست اعلام کرده که به زودی شاهد بازگشت تمبر روی پاکت‌ها و مرسولات پستی خواهیم بود. البته در گام اول، فقط مرسولات پستی بین‌المللی تمبر دریافت می‌کنند و احتمالا در آینده نوبت به بسته‌های داخلی هم برسد.

«حسن عمیدی» مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سؤالی مبنی بر استفاده دوباره تمبر بر روی پاکت‌ها و مرسولات پستی گفت: «الصاق تمبر به عنوان سفیر فرهنگی و تاریخی کشور، بر روی پاکت‌های پستی قرار است انجام شود.»

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست و عضو شورای عالی تمبر با بیان اینکه الصاق تمبر بر روی مرسولات و پاکت‌های پستی با عزم جدی قرار است انجام شود اضافه کرد: در گام اول، تمبر‌ها بر روی مرسولات پستی بین‌المللی الصاق می‌شود. این اقدام از هفته گذشته شروع شده است و تا پایان خرداد ماه و اوایل تیر ماه بسته‌های پستی بین‌المللی با تمبر ارسال می‌شوند.

عمیدی بیان اینکه در حال حاضر کار در حوزه بین‌المللی شروع شده تا فرهنگ و هنر کشور را بتوانیم به سایر کشور‌ها انتقال دهیم گفت: «بیش از ۱۰ سال بود که الصاق تمبر بر روی بسته‌های پستی انجام نمی‌شد و این کار پس از مدت‌ها آغاز شده است.»

عمیدی همچنین اعلام کرد که مشکلات و موانع حوزه فنی و بازرگانی شرکت ملی پست طی چندین جلسه بررسی شده و مباحث و مشکلات مرتفع شده‌اند. با این اوصاف، فعلا الصاق تمبر بر روی بسته‌های پستی بین‌المللی آغاز شده اما احتمال آن هم هست که در آینده شاهد اضافه شدن آن‌ها روی بسته‌های پستی داخلی نیز باشیم.

گفتنی است از زمان تغییر ریاست شرکت ملی پست و روی کار آمدن «رمضانعلی سبحانی فر» شرکت ملی پست تصمیم به اجرای سیاست‌های جدیدی گرفته و در خصوص حوزه تمبر، ایجاد نمایشگاه دائمی تمبر در موزه ارتباطات یکی از این موارد بوده است. شرکت ملی پست با پشتیبانی وزارت ارتباطات مشغول اجرایی کردن چند طرح دیگر نیز است؛ به طور مثال چندی پیش پهپادهای پستی که مدتها خبری از آن‌ها نبود بالاخره توانستند در جزیره کیش مجوز پرواز بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی