ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصاویر زنده هواوی واچ ۳ که سیستم عامل هارمونی را نشان می‌دهند

چهارشنبه همین هفته پس از مدت‌ها انتظار هواوی از سیستم عامل جایگزین اندروید یعنی هارمونی رونمایی می‌کند که البته تنها در گوشی‌های هوشمند استفاده نمی‌شود و طیف گسترده‌ای از محصولات می‌توانند از آن بهره ببرند. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

چهارشنبه همین هفته پس از مدت‌ها انتظار هواوی از سیستم عامل جایگزین اندروید یعنی هارمونی رونمایی می‌کند که البته تنها در گوشی‌های هوشمند استفاده نمی‌شود و طیف گسترده‌ای از محصولات می‌توانند از آن بهره ببرند. یکی از این دستگاه‌ها، هواوی واچ ۳ است که حالا تصاویر زنده‌ آن به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

دیروز رندرهای این ساعت هوشمند منتشر شده بودند و حالا شاهد افشای تصاویر زنده این محصول هستیم که ما را بیشتر با آن و همچنین سیستم عاملش آشنا می‌کند. در این تصاویر نسخه استاندارد و پرو ساعت هوشمند بعدی هواوی به چشم می‌خورند که در یک فروشگاه فیزیکی قرار دارند.

اگرچه با طراحی مشابه واچ GT 2 روبه‌رو هستیم و ساعت هوشمند هواوی همچنان طراحی دایره‌ای شکل دارد، اما حالا از یک دکمه چرخان بزرگ بهره می‌برد که شبیه به چیزی است که در اپل واچ دیده‌ایم.

با وجود اینکه طراحی اهمیت بالایی دارد، سیستم عامل مورد استفاده در این ساعت هوشمند مهم‌تر است چرا که هواوی می‌خواهد آن را با هارمونی روانه بازار کند. در این تصاویر می‌توانیم برخی قابلیت‌های این سیستم عامل را ببینیم.

هواوی واچ ۳

برای مثال یکی از تصاویر هوم اسکرین را به نمایش می‌گذارد و عکس‌های دیگر شامل بخش نوتیفیکیشن، هشدار برای از دست دادن تماس و پیام‌های وی‌چت می‌شوند. حتی یکی از آن‌ها قابلیتی را نشان می‌دهد که احتمالا مربوط به اندازه‌گیری اکسیژن خون می‌شود.

در این تصاویر خبری از منوی اپ‌ها نیست، بنابراین نمی‌توانیم آن را با سیستم عامل قدیمی مقایسه کنیم. طبق چیزی که در این تصاویر می‌بینیم، هارمونی از نظر ظاهری تفاوت چندانی با لایت او اس (Lite OS) مورد استفاده در ساعت‌های هوشمند کنونی هواوی ندارد.

با وجود طراحی یکسان، گفته می‌شود که هارمونی اپ‌های بیشتری را به ساعت هوشمند هواوی می‌آورد، کمبودی که در محصولات کنونی چینی‌ها حس می‌شود.

هواوی ۱۲ خرداد یعنی چهارشنبه همین هفته از ساعت هوشمند واچ ۳ و واچ ۳ پرو به همراه هارمونی، تبلت میت‌پد پرو ۲ و احتمالا سری P50 رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی