ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

افرانت
تکنولوژی

افرانت از شبکه توزیع محتوا (CDN) خود به صورت رایگان بهره‌برداری کرد

شبکه توزیع محتوا (CDN) افرانت در راستای کاهش هزینه پهنای باند کسب و کارها و بهبود زمان بازیابی صفحات وب آنها، در چهار مرکز Super Core  کشور شامل تهران، تبریز، مشهد و شیراز به بهره‌برداری ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۵۵

شبکه توزیع محتوا (CDN) افرانت در راستای کاهش هزینه پهنای باند کسب و کارها و بهبود زمان بازیابی صفحات وب آنها، در چهار مرکز Super Core  کشور شامل تهران، تبریز، مشهد و شیراز به بهره‌برداری رسید.

در همین رابطه افرانت از خرداد ماه امسال تصمیم گرفته که به منظور افزایش کیفیت دسترسی به صفحات وب و بهبود تجربه کاربری بازدیدکنندگان وب‌سایت‌ها در کشور، به صورت رایگان خدمات شبکه توزیع محتوا (CDN) خود را راه‌اندازی نماید.

شبکه توزیع محتوای افرانت علاوه بر توزیع جغرافیایی محتوا به منظور سهولت دسترسی کاربران، برخی امکانات امنیتی اعم از DDOS را هم فراهم کرده تا کسب و کارهای آنلاین و تولیدکنندگان محتوا در زمان‌هایی که درخواست از سوی کاربران به سمت سرور زیاد است بتوانند سرویس پایدار و امنی را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار دهند.

افرانت

از دیگر ویژگی‌های فنی این سرویس می‌توان به پشتیبانی از HTTP2 و Request Streaming اشاره کرد که در کنار امکاناتی مثل دانلود فایل‌های حجیم، ایجاد سطح دسترسی و تعریف بلک لیست و وایت لیست، تنظیم کَش و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته تمامی نیازهای کاربران مرتبط با این حوزه را پوشش خواهد داد.

شرکت افرانت یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران است که از سال 1376 خدماتی مثل راهکارهای مرتبط با پهنای باند اینترنت، شبکه انتقال، خدمات ارتباطی، دیتاسنتر و خدمات ابری برای سازمان‌ها و کسب و کارها ارائه کرده و توانسته با تکیه بر دانش فنی و تجارب خود و با استفاده از تجهیزات روز دنیا به یکی از سرویس‌دهندگان اصلی و پرطرفدار کشور تبدیل شود.

حالا و با راه‌اندازی شبکه توزیع محتوا (CDN) به صورت رایگان که برای نخستین بار توسط افرانت انجام می‌شود، این شرکت امیدوار است که بتواند خدمت‌رسانی بهتری به مشتریان خود داشته و در عین حال مشتریان جدیدتری را هم به سوی خود جذب کند. برای اطلاع بیشتر از سرویس CDN افرانت و دریافت رایگان آن می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • dr x dr xx
    dr x dr xx | ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

    متاسفانه یک شرکت دیگر هم به جمع شرکت‌هایی که دارند کمک می‌کنند اینترنت ما از دنیا جدابشه، اضافه شد

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

      چرا؟ راه اندازی CDN تو کشور چطوری باعث قطع شدن اینترنت ما از دنیا میشه؟ هدف از راه‌اندازی CDN تو کشورهای دیگه دنیا قطع ارتباطشون با اینترنت جهانیه؟

مطالب پیشنهادی