ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

دوجی S86 پرو با باتری ۸۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و مجهز به دماسنج معرفی شد

دوجی S86 پرو محصول جدیدی از شرکت دوجی است که نمونه‌ ارتقاء یافته‌ S86 محسوب می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه می‌توان به مجهز بودن آن به دماسنج و باتری قدرتمند ۸۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

دوجی S86 پرو محصول جدیدی از شرکت دوجی است که نمونه‌ ارتقاء یافته‌ S86 محسوب می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه می‌توان به مجهز بودن آن به دماسنج و باتری قدرتمند ۸۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد که قشر خاصی از علاقه‌مندان به موبایل‌های جان‌سخت با عمر باتری طولانی را مورد هدف قرار داده است.

موبایل تازه معرفی شده‌ دوجی S86 پرو از ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی بهره می‌برد. دماسنج مادون قرمز دستگاه می‌تواند در دوران همه‌گیری کرونا، ابزار بسیار مفیدی واقع شود و در تشخیص موارد احتمالی مبتلا به کار برود. پردازنده‌ ۱۲ نانومتری هلیو P60 نیز در قلب دستگاه قرار گرفته است. در بخش دوربین شاهد استفاده از حسگر اصلی ۱۶ مگاپیکسلی در کنار لنز فوق عریض با حسگر ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی هستیم. دوجی مجبور شده به دلیل استفاده از دماسنج، یکی از لنزهای دوربین را نسبت به محصول قدیمی‌تر S86 حذف کند. دوربین سلفی دستگاه نیز از حسگر ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. نمایشگر دستگاه با پنل ۶.۱ اینچی به محافظ گوریلا گلس مجهز شده است

با توجه به مشخصات مشابه S86 پرو و نسخه‌ قدیمی‌تر آن می‌توان از باتری قدرتمند دستگاه انتظار شارژدهی ۴ روز در استفاده معمولی و ۲۷ روز در حالت استندبای را داشت. فریم محکم محصول نیز به کاربر امکان استفاده از آن در شرایط آب و هوایی سخت و پس از ضربه‌های شدید یا پاشش قطرات آب را می‌دهد. افرادی که بسیار اهل مسافرت هستند و به ماجراجویی در طبیعت علاقه دارند می‌توانند خریداران بالقوه‌ گوشی‌های جان‌سخت مانند محصولات دوجی باشند. پشتیبانی از قابلیت‌های مختلف هوش مصنوعی مانند شناسایی چهره و اشیا در کنار سازگاری با شبکه عصبی اندروید از سایر قابلیت‌های مهم دستگاه به شمار می‌روند.

دوجی S86 پرو همانند نسل‌های قبلی خود از گواهی IP68 و IP69K بهره می‌برد و استاندارد نظامی MIL-STD-810 را نیز دریافت کرده است. عرضه‌ محصول از ۲۵ خرداد توسط سایت رسمی سازنده شروع خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند در قرعه‌کشی برای دریافت ۵ دستگاه رایگان هم شرکت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • iliyatiger
    iliyatiger | ۱۵ خرداد ۱۴۰۰

    عالیه فقط کاش به جا هلیو از اسنپدراگون استفاده میشد

مطالب پیشنهادی