ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ولوت ۲ پرو
تکنولوژی

ال‌جی ولوت ۲ پرو ۱۷۰ دلاری با اسنپدراگون ۸۸۸ به کارمندان شرکت فروخته می‌شود

ال‌جی چند ماه گذشته رسما با دنیای موبایل خداحافظی کرد و نتوانست پرچمدار جدید خود با نام ولوت ۲ پرو را معرفی کند. اکنون مشخص شده این گوشی هوشمند قرار است با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

ال‌جی چند ماه گذشته رسما با دنیای موبایل خداحافظی کرد و نتوانست پرچمدار جدید خود با نام ولوت ۲ پرو را معرفی کند. اکنون مشخص شده این گوشی هوشمند قرار است با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه شود.

تعداد محدودی از این دستگاه تولید شده است که قرار است با قیمت ۱۷۰ دلار تنها به کارمندان شرکت فروخته شود. کارمندان ال جی تنها امکان خرید دو نسخه از این موبایل را داشته و فروش آن به دیگران نیز ممنوع است.

در خبر دیگری نیز اعلام شد که این گوشی در اختیار کارکنان شرکت قرار خواهد گرفت. با این حال اکنون مشخصات اصلی نسل دوم گوشی‌های ولوت افشا شده است.

یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری «FrontTron» در توییتر مشخصات اصلی این گوشی را افشا کرده است. طبق اطلاعات ارائه شده از سوی او، پرچمدار عرضه نشده ال‌جی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد.

پیش از این گوشی‌ها و نمونه‌های اولیه‌ای از دستگاه‌های بدون پورت دیده شده بود که طراحی دقیق دستگاه را نشان نمی‌داد. براساس رندرهای فاش شده در مورد این موبایل،‌ در قسمت پایین دستگاه یک پورت USB-C و اسپیکر دیده می‌شود، بنابراین ال‌جی گوشی خود را بدون نیاز پورت طراحی نکرده است.

ماژول دوربین این گوشی عرضه نشده نیز جالب به نظر می‌رسد. سنسور اصلی گوشی ۶۴ مگاپیکسلی است و از قابلیت‌هایی مانند فوکوس خودکارو تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) بهره می‌برد. ولوت ۲ پرو همچنین از یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی سه برابر (۳۰ برابر بزرگنمایی دیجیتال) برخوردار است.

ولوت ۲ پرو از نمایشگر با کیفیت ۶.۸ اینچی P-OLED با وضوح +Full HD و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. کناره‌های نمایشگر نسبتا خمیده بوده و پنل پشتی آن از جنس شیشه است. ضخامت آن ۷.۵ میلی‌متر است و از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

در آخر یک بار دیگر باید عنوان کرد که گوشی ولوت ۲ پرو ال‌جی به صورت عمومی عرضه نخواهد شد و چند هزار دستگاه تولید شده با قیمت ۱۷۰ دلار به کارمندان شرکت فروخته خواهد شد. پرسنل این شرکت حداکثر می‌توانند دو نسخه از آن را بخرند و البته فروش مجدد آن نیز ممنوع است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی