ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال‌جی پرچمدار معرفی نشده ولوت ۲ پرو را به کارمندانش در کره می‌فروشد

ال‌جی زمانی که خبر خروجش از بازار گوشی‌های هوشمند را اعلام کرد، مشغول توسعه چندین دستگاه از جمله یک گوشی رول‌شونده بود. ظاهرا کره‌ای‌ها روی یک پرچمدار جدید به نام ولوت ۲ پرو هم کار ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۲:۴۵

ال‌جی زمانی که خبر خروجش از بازار گوشی‌های هوشمند را اعلام کرد، مشغول توسعه چندین دستگاه از جمله یک گوشی رول‌شونده بود. ظاهرا کره‌ای‌ها روی یک پرچمدار جدید به نام ولوت ۲ پرو هم کار می‌کردند. حالا ال‌جی این محصولات را به کارمندانش در کره جنوبی می‌فروشد.

مدت‌ها پیش از اینکه ال‌جی رسما اعلام کند که دیگر در بازار گوشی‌های فعالیتی ندارد، شاهد انتشار گزارش‌ها درباره گوشی رول‌شونده آن بودیم و حتی در نمایشگاه CES 2021، کره‌ای‌ها تیزر کوتاهی از آن منتشر کردند.

اگرچه با خروج ال‌جی از بازار، کاربران دیگر نمی‌توانند به چنین محصولی دست یابند، اما کارکنان این کمپانی می‌توانند، البته جزئیاتی درباره قیمت و تعداد دستگاه‌ها منتشر نشده است.

ال‌جی در کنار این محصول که قیمت بالایی هم باید داشته باشد، یک گوشی دیگر را هم می‌فروشد که آن، ولوت ۲ پرو است. این کمپانی نزدیک به ۳۰۰۰ نسخه از این موبایل را با قیمت ۱۷۰ دلار به کارکنانش واگذار می‌کند. پرسنل این شرکت حداکثر می‌توانند دو نسخه از آن را بخرند و البته فروش مجددش هم ممنوع است.

ولوت ۲ پرو

ال‌جی از این گوشی به مدت ۶ ماه پشتیبانی سخت افزاری می‌کند ولی خبری از بروزرسانی نرم افزاری برای این دستگاه نیست که البته منطقی است.

این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، چیپ اسنپدراگون ۸۸۸، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و انرژی‌اش را یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. قیمت ۱۷۹ دلار برای چنین محصولی شگفت‌انگیز است، مخصوصا با توجه به قیمت ۵۹۹ دلاری ال‌جی ولوت.

ال‌جی ولوت ۲ پرو از دکمه‌های حساس به فشار بهره می‌برد و در رنگ‌های مختلفی از جمله مشکی و برنزی در اختیار کارکنان قرار می‌گیرد. در جعبه این دستگاه دو قاب ژله‌ای هم قرار دارد. طراحی این دستگاه شباهت زیادی به نسخه اصلی ولوت دارد و روی پنل پشتی آن دوربین اصلی سه‌گانه به چشم می‌خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • raminnnnnn
    raminnnnnn | ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

    اینم یکی دیگه از سیاست های اشتباه ال جی.

مطالب پیشنهادی