ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل اپلیکیشن ترجمه را برای iPadOS 15 عرضه می‌کند

اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود اقدام به معرفی نسخه‌های جدیدی از سیستم‌عامل‌های خود کرده است. iOS 15 همراه با چندین قابلیت تازه مانند دسترسی بیشتر برای شخصی‌سازی نوتیفیکیشن‌ها و ویژگی‌های جدید برای ایرپادها به‌روزرسانی شده ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۵۲

اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود اقدام به معرفی نسخه‌های جدیدی از سیستم‌عامل‌های خود کرده است. iOS 15 همراه با چندین قابلیت تازه مانند دسترسی بیشتر برای شخصی‌سازی نوتیفیکیشن‌ها و ویژگی‌های جدید برای ایرپادها به‌روزرسانی شده است. اما اپل iPadOS 15 را هم فراموش نکرده است و امکانات بیشتری به آن افزوده که یکی از آن‌ها اپلیکیشن ترجمه (Translate) است.

اپلیکیشن ترجمه در سال گذشته و همزمان با iOS 14 برای دارندگان آیفون معرفی شد اما اکنون صاحبان آیپد‌ها نیز می‌توانند از قابلیت‌های آن استفاده کنند. به کمک اپ گفته شده می‌توان متون آماده یا تایپ شده را ترجمه کرد و برای صفحات وب در مرورگر سافاری نیز در دسترس است. با معرفی iOS 15، طیف عملکرد اپلیکیشن ترجمه نیز افزایش یافته است و می‌توان از امکانات آن در سایر اپ‌ها مانند Photos برای ترجمه متون استفاده کرد.

اپل با تایید انتشار اپلیکیشن ترجمه برای iOS، آن را برای صفحات بزرگ‌تر نیز بهینه‌سازی کرده است. البته برای استفاده از تمامی ویژگی‌های جدید باید تا پاییز امسال و انتشار رسمی نسخه‌های پایدار سیستم‌عامل‌های جدید اپل صبر کرد. برخی از قابلیت‌های گفته شده در macOS 12 نیز در دسترس خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی