ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل امکانات شخصی‌سازی نوتیفیکیشن‌ها در iOS 15 را بیشتر می‌کند

اپل با آپدیت iOS 15 به دارندگان آیفون اجازه می‌دهد تا بهتر از قبل اقدام به شخصی‌سازی نوتیفیکیشن‌ها کنند. کاربران می‌توانند نحوه نمایش موارد مختلف مانند تماس‌های ورودی، پیام‌ها یا آپدیت برنامه‌ها را در قسمت ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۱۶

اپل با آپدیت iOS 15 به دارندگان آیفون اجازه می‌دهد تا بهتر از قبل اقدام به شخصی‌سازی نوتیفیکیشن‌ها کنند. کاربران می‌توانند نحوه نمایش موارد مختلف مانند تماس‌های ورودی، پیام‌ها یا آپدیت برنامه‌ها را در قسمت نوتیفیکیشن با توجه به وضعیت خود کنترل نمایند.

به کمک قابلیت فوکوس (Focus) دیگر تنها بی‌صدا کردن تماس‌ها و پیام‌ها از طریق حالت Do Not Disturb تنها گزینه ممکن نخواهد بود و می‌توان فیلترهای بیشتری در راستای شخصی‌سازی نوتیفیکیشن‌ها در نظر گرفت. نمایش آن‌ها نیز با توجه به وضعیت کاربر مانند رانندگی یا خواب قابل تغییر است. همچنین هوش مصنوعی امکان تشخیص وضعیت کاربر در زمان حال را امکان‌پذیر می‌سازد. برای مثال وقتی به باشگاه می‌رسید، آیفون می‌تواند به شما پیشنهاد کند که حالت مرتبط با فعالیت ورزشی را فعال کنید.

قابلیت خلاصه نوتیفیکیشن‌ها (Notification Summary) می‌تواند موارد دریافتی را با توجه به بازه‌های زمانی در روز گروه‌بندی و اولویت‌بندی کند. همچنین قابلیت Do Not Disturb از این پس به صورت مستقیم با iMessages در تعامل خواهد بود و دیگر کاربران می‌توانند متوجه شوند که در چه زمان‌هایی علاقه‌ای به دریافت پیام نخواهید داشت. خلاصه‌ای از موارد قابل نمایش نیز در لاک اسکرین قابل نمایش خواهد بود تا ویژگی‌های تعاملی آن را بسیار بیشتر از نسخه‌های قبلی iOS کند و شخصی‌سازی نوتیفیکیشن‌ها راحت‌تر انجام گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی