ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن کیف پول اپل در iOS 15 از شناسه و گواهینامه رانندگی کاربران پشتیبانی می‌کند

کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2021 اپل در جریان است و از پاییز امسال برخی کاربران در iOS 15 می‌توانند گواهینامه‌ رانندگی خود را به اپلیکیشن کیف پول (Wallet) اضافه کنند. غول فناوری مستقر در کوپرتینو در ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۰۵

کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2021 اپل در جریان است و از پاییز امسال برخی کاربران در iOS 15 می‌توانند گواهینامه‌ رانندگی خود را به اپلیکیشن کیف پول (Wallet) اضافه کنند.

غول فناوری مستقر در کوپرتینو در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از بروزرسانی‌های مربوط به اپلیکیشن کیف‌ پول در iOS 15 رونمایی کرد. بزرگترین ویژگی جدید این اپلیکیشن  امکان افزودن اطلاعات یک کارت شناسایی در برخی ایالت‌های ایالت متحده است. اپل ادعا می‌کند که برای پشتیبانی از هویت‌های دیجیتالی کاربران و اسکن کردن شناسه خود در فرودگاه‌ها با اداره امنیت حمل و نقل ایالت متحده همکاری کرده است.

اپلیکیشن کیف پول

مانند سایر کارت‌ها و موارد موجود در کیف پول اپل، شناسه شما نیز ایمن و رمزگذاری خواهد شد. علاوه بر پشتیبانی از شناسه‌ها، اپل همچنین در حال گسترش انواع کلید‌هایی است که کاربران می‌توانند به کیف‌ پول خود اضافه کنند. این موضوع شامل کلید‌های قفل هوشمند خانگی، کلید‌های اتاق هتل و نشان‌های محل کاری می‌شود که برای ورود به محل کار باید اسکن شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی