ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مارک زاکربرگ در حین برگزاری کنفرانس اپل بار دیگر از این شرکت انتقاد کرد

مارک زاکربرگ در حین شروع برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل، بار دیگر از برداشت ۳۰ درصد پرداخت‌ها در اپ استور توسط اپل انتقاد کرد. وی همچنین اشاره کرد که تمامی رویدادهای آنلاین فیسبوک برای توسعه‌دهندگان تا ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۵۵

مارک زاکربرگ در حین شروع برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل، بار دیگر از برداشت ۳۰ درصد پرداخت‌ها در اپ استور توسط اپل انتقاد کرد. وی همچنین اشاره کرد که تمامی رویدادهای آنلاین فیسبوک برای توسعه‌دهندگان تا سال ۲۰۲۳ رایگان باقی خواهند ماند.

مدیرعامل فیسبوک در پست اخیر خود اشاره کرده است که برای حمایت از توسعه‌دهندگان، تمامی رویداد‌های آنلاین و سایر محصولات مرتبط به صورت رایگان در اختیارشان قرار خواهد گرفت. اما با شروع سال ۲۰۲۴ فیسبوک رویه خود را تغییر می‌دهد و مقداری از درآمد توسعه‌دهندگان را سلب می‌کند. زاکربرگ تاکید کرده است که مقدار گفته شده بسیار کمتر از ۳۰ درصدی خواهد بود که اپل از توسعه‌دهندگان در پلتفرم اپ استور دریافت می‌کند.

زاکربرگ در ادامه اشاره کرده است که به زودی پلتفرم پرداخت جدیدی برای توسعه‌دهندگان ایجاد خواهد کرد و آن‌ها می‌توانند تفاوت میان هزینه‌ها و مالیات‌ها در نمونه ساخته شده توسط فیسبوک را با سایر رقبا مقایسه کنند. این سخن زاکربرگ اشاره مستقیمی به اپل و شاید گوگل دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • noisymind
    noisymind | ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

    شما اطلاعات مردم رو نفروش، نمیخواد ادعای رایگان بودن کنی!

مطالب پیشنهادی