ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

watchOS 8 با قابلیت‌های جدید برای اپل واچ‌ها معرفی شد

اپل در کنار معرفی iOS 15 و iPadOS 15 از watchOS 8 برای ساعت‌های هوشمند خود نیز رونمایی کرد. نسخه جدید سیستم عامل ساعت‌های اپل در پاییز برای دانلود در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۲

اپل در کنار معرفی iOS 15 و iPadOS 15 از watchOS 8 برای ساعت‌های هوشمند خود نیز رونمایی کرد. نسخه جدید سیستم عامل ساعت‌های اپل در پاییز برای دانلود در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و تمرکز ویژه‌ای رو بهبود قابلیت‌های اجتماعی دارد.

از جمله تغییرات صورت گرفته در watchOS 8، ادغام اپلیکیشن Breath با Mindfulness بوده است. همچنین انیمیشن جدیدی به صفحه Breath هنگام فعالیت ورزشی افزوده شده است. اپ Sleep هم می‌تواند از این پس اقدام به ثبت نرخ تنفسی کند که در تعیین کیفیت خواب موثر است. دو فعالیت ورزشی جدید به اپ Workout افزوده شده است که شامل تای‌‌چی و پیلاتس می‌شود.

اپل والت در ساعت‌های اپل می‌تواند اکنون کلید خودرو، اتاق هتل و کارت شناسایی ایالتی را درون خود ذخیره کند. به کمک چنین قابلیتی می‌توان به راحتی در امکانی مانند فرودگاه از کارت شناسایی خود برای احراز هویت استفاده کنید. ذخیره کلید خانه نیز به زودی به اپل والت افزوده می‌شود تا باز کردن قفل‌ها آسان‌تر از گذشته شود و تنها با یک لمس آیفون یا ساعت امکان‌پذیر باشد.

watchOS 8 از حالت پرتره برای نمایش تصاویر در واچ فیس پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با شناسایی اطلاعات موجود در عکس، مکان ساعت و تاریخ را به صورت خودکار مشخص کند. پشتیبانی از Find Items از دیگر امکانات جدید سیستم عامل ساعت‌های اپل است که امکان ارتباط با شبکه Find My را فراهم می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی