ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ پشت صحنه‌ی پرندگان خشمگین

هر چند که Rovio محصولات زیادی ساخته اما بیشتر افراد به خاطر سری بسیار موفق انگری بردز می‌شناسندش. این کمپانی هم که خوب از محبوبیت پرندگان خشمگین آگاه است، امسال مجددا به سراغ انتشار محتواهای ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

هر چند که Rovio محصولات زیادی ساخته اما بیشتر افراد به خاطر سری بسیار موفق انگری بردز می‌شناسندش. این کمپانی هم که خوب از محبوبیت پرندگان خشمگین آگاه است، امسال مجددا به سراغ انتشار محتواهای مربوط به این سری پرداخته. به همین ترتیب قرار است که فصل دوم برنامه‌ی Angry Birds Slingshot Stories به صورت هفتگی در کانال یوتیوب این برنامه منتشر شود.

برنامه‌ی Angry Birds Slingshot Stories یک سری کارتونی است که زندگی کاراکترهای بازی را به تصویر می‌کشد و به بازیکنان نشان می‌دهد که پشت صحنه‌ی بازی پرندگان خشمگین چه خبر است. این فصل سی روز خواهد بود و احتمالا آغازی بر تلاش‌های بیشتر Rovio است که می‌خواهد به محبوبیت فوق‌العاده‌ی گذشته‌اش برگردد.

پرندگان خشمگین

قرار است به زودی تست بتای  PUBG: New State در آمریکا آعاز شود و  به نظر می‌رسد که KRAFTON هم قصد دارد که کم کم اطلاعات و جزئیات بیشتری از این بازی در اختیار بازیکنان بگذارد زیرا اعلام شده که سری ویدیوهایی در راه هستند. بازیکنان می‌توانند با تماشا کردن این ویدیوها با جزئیات مپ‌های مختلف آشنا شوند. هر یک از مپ‌ها از طراحی بصری متمایزی بهره می‌برد و ویژگی‌های محیطی به خصوصی دارد که در گیم‌پلی هم موثر است.

پرندگان خشمگین

چند وقت پیش در اخبار خواندیم که گارنا و کمپانی مک لارن با هم همکاری خواهند کرد. مدت زیادی از این همکاری نگذشته و حالا پابجی موبایل هم به سراغ مک‌ لارن رفته. در طی این همکاری یکی از خودروهای اسپرت این کمپانی، یعنی مک لارن 570S کوپه در بازی حضور می‌یابد و بازیکنان شانس راندن آن را خواهند داشت.

به غیر از این،‌ بازیکنان می‌توانند انتظار محتوای بیشتری با همین حال و هوا را داشته باشند. پابجی موبایل به بیش از یک میلیارد دانلود رسیده و برای جشن گرفتن این مناسبت احتمالا برنامه‌های ویژه‌ای در راه خواهد بود.

پرندگان خشمگین

این هفته برای طرفداران بازی امانگ آس هم خبرهای خوبی به همراه داشت. سازندگان این بازی در استودیو Innersloth در طی یک توییت از برنامه‌های آینده‌شان خبر دادند که به نظر می‌رسد قرار است یک ورژن هیجان‌انگیزتر از آنچه در اوایل قرنطینه دیده بودیم را ارائه دهند.

مجموعه‌ی محتوایی که می‌توانیم انتظارش را داشته باشیم شامل یک نقشه‌ی جدید،‌ افزایش تعداد بازیکنان، رنگ‌های بیشتر و نقش‌های مختلف خواهد بود. قابلیت کراس پلتفرم هم گسترش داده می‌شود بنابراین شما می‌توانید با یک اکانت مشترک در هر دو پلتفرم موبایل و کامپیوتر حضور پیدا کنید.  هنوز جزئیات بیشتری منتشر نشده و فعلا باید منتظر باشیم.

پرندگان خشمگین

خبرهای این هفته‌ی هفت سنگ را با همکاری Crash Bandicoot: On the Run و Spyro به پایان می‌بریم. کرش به سومین فصل خودش رسیده و با توجه به اینکه این فصل به نام اژدها نام‌گذاری شده،‌ برای همکاری به سراغ بازی Spyro رفته که شخصیت اصلی آن یک اژدهای بنفش است. قضیه از این قرار است که اژدهای دوست داشتنی توسط دشمنان شما دزدیده شده و حالا باید با کمک کرش و کوکو او را نجات بدهید.

Memory Stamps

پرندگان خشمگین

  • بازی آنلاین و آفلاین است

سازندگان بازی Not Chess با یک عنوان پازلی جدید برگشته‌اند که درست مثل کارهای قبلی سبکی مینیمال دارد و آمیخته با هنر است. گیم‌پلی بازی کاملا بر توانایی حافظه‌ی شما تکیه دارد زیرا باید یادتان بماند که هر تکه از تمبر به کجا تعلق دارد تا بتوانید بخش‌های مختلف را کنار هم بچینید و تصویر نهایی را بسازید.

با توجه به اینکه محدودیت زمانی برای هر مرحله وجود ندارد، می‌توان گفت که این بازی بیشتر برای استراحت کردن به دردتان می‌خورد و اگر دوست دارید رقابت کنید، انتخاب خوبی نیست. با توجه به طراحی بصری زیبا، گیم‌پلی روان و آرامش بخش بازی باید گفت که ارزش امتحان کردن را دارد.

Memory Stamps‏

Memory Stamps‏

سازنده: Tepes Ovidiu قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 41.1/29 مگابایت زبان:

Psychofunk

پرندگان خشمگین

  • بازی آفلاین است

و یک بازی پازلی دیگر! بازی Psychofunk هم یکی دیگر از بازی‌های پازلی تازه منتشر شده است که طراحی گرافیکی ساده‌ای دارد اما با یک گیم‌پلی خلاقانه بازی را به نفع خودش تغییر داده. نقش شما در بازی این است که کاراکتر اصلی را تا رسیدن به مقصد زنده نگه دارید و مراقب باشید تا موانع و خطرات موجود در راه جانش را نگیرند.

بعد از هر چند قسمت، یک باس فایت هم وجود دارد که به خوبی بازی را تکرار نجات داده. گیم‌پلی ساده و روان است و اگر دنبال یک پلتفرمر هستید که گاهی سراغش بروید،‌ بازی Psychofunk انتخاب خوبی است.

Psychofunk

Psychofunk

سازنده: Tommy Soereide Kjaer قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 196.1/134 مگابایت زبان:

Save the Sun

پرندگان خشمگین

  • بازی آفلاین است

بازی Save the Sun یک پلتفرمر کژوال است که سراغ داستان‌های فضایی رفته. بازی شما را به یک ماجراجویی دعوت می‌کند تا خورشید را از آدم فضایی‌ها پس بگیرید. فقط مشکل این است که هر تکه از خورشید دست اهالی یک بخش از فضا است. شما باید به پانزده منطقه‌ی مختلف سفر کنید تا خورشید را تکه تکه جمع کنید و در نهایت با کنار هم گذاشتن تکه‌ها منظومه شمسی را از مرگ نجات بدهید.

Save the Sun‏

Save the Sun‏

سازنده: BERO Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 34 مگابایت زبان:

FlutterBoost

پرندگان خشمگین

  • بازی آنلاین و آفلاین است

بازی FlutterBoost توسط تعدادی گربه و خرگوش جلو می‌رود که می‌خواهند پرنده‌ها را شکار کنند و در این راه به کمک شما نیاز دارند. شما باید با نشانه گیری دقیق پرنده‌ها را شکار کنید تا مراحل بازی جلو بروند. بازی دو مود مختلف دارد؛ یکی بخش ماجراجویی است که از شما می‌خواهد وظایف مختلفی را انجام بدهید مثلا تعداد مشخثی پرنده شکار کنید و دومی هم بخش بی پایان است که ماهیت آن از اسمش مشخص است. بازی به عنوان دسترسی زودرس منتشر نشده اما به نظر می‌رسد که هنوز در حال توسعه است و تکمیل نشده اما با این حال مشکل خاصی هم ندارد و می‌توانید امتحانش کنید.

FlutterBoost

FlutterBoost

سازنده: Francis Entereso قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 192.7/58 مگابایت زبان:

Nano Legends

پرندگان خشمگین

  • بازی آفلاین است

اگر طرفدار کلش رویال هستید و از بازی‌های شبیه به کلش خوشتان می‌آید بد نیست سری به بازی Nano Legends بزنید. در این بازی هم باید قهرمان‌های مختلف را جمع کنید و ارتقا بدهید تا با یک سپاه قدرتمند وارد زمین رقابت شوید. البته فقط قهرمان‌های قدرتمند نجاتتان نخواهند داد و باید خودتان هم استراتژی درستی در جنگ‌ها به کار ببرید. طراحی بصری و طراحی گیم‌پلی خوب است و اگر بازی‌های سبک کلش را دوست داشته باشید احتمالا از این بازی هم خوشتان می‌آید.

Nano Legends

Nano Legends

سازنده: Nimble Neuron Corp. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 540.7/64 مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۱ خرداد ۱۴۰۰

    ایولااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بی نظیر بود هفت سنگ این هفته . عاشق بازی های افلاینم 😍

    • طاووس
      طاووس | ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

      بازی کامپیوتری خوشگل ها ولی وقت آدم ببخشید خانوم تلف میشه همین جوری باسه خودم یه چیزی گفتم!

مطالب پیشنهادی