ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Battle Bouncers؛ این بار شما قهرمان‌ها را نجات بدهید

شاید شما هم در دوران بچگی بازی brick breaker را تجربه کرده باشید؛ در این بازی شما یک توپ داشتید و باید با پرتاب این توپ آجرها را می‌شکستید. شاید هم بعدا نمونه‌های مدرن‌تری مثل ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

شاید شما هم در دوران بچگی بازی brick breaker را تجربه کرده باشید؛ در این بازی شما یک توپ داشتید و باید با پرتاب این توپ آجرها را می‌شکستید. شاید هم بعدا نمونه‌های مدرن‌تری مثل Bricks Breaker Quest را تجربه کرده باشید اما امروز به سراغ بازی Battle Bouncers رفتیم که یکی از جدیدترین بازی‌های این سبک است.

بازیBattle Bouncers  با ترکیب کردن این سبک از بازی با سبک نقش آفرینی، تلاش کرده تا یک محصول خلاقانه‌تر بسازد. داستان بازی درباره‌ی جنگجوهای قهرمانی است که با یک دشمن مرموز و شرور روبرو هستند و می‌خواهند با او بجنگند اما رسیدن به این دشمن خیلی هم راحت نیست و باید ماجراجویی‌های زیادی را پشت سر بگذارند.

این دشمن که به تازگی سر و کله‌اش پیدا شده، بعد از خراب کردن بخش‌هایی از امپراتوری و نابود کردن صلح، تعدادی از قهرمان‌ها را هم اسیر کرده. بنابراین علاوه بر اینکه باید با نیروهای دشمن روبرو شوید و از پس باس فایت‌های مختلف بر بیایید، یک وظیفه‌ی مهم دیگر هم دارید و آن نجات دادن قهرمان‌هایی است که در این راه به دست نیروهای دشمن اسیر شده‌اند. هر یک از قهرمان‌هایی که نجات پیدا می‌کنند، به تیم شما اضافه می‌شوند و قدرت شما را افزایش می‌دهند.

شما هدایت یک تیم چهار نفره از قهرمانان را بر عهده دارید که باید با پرتاب تیر،‌ آتش،‌ رعد و برق و... باید موانع راه را پاکسازی کنند تا در ازای آن طلا دریافت کنید. بعد از پاکسازی مسیر به باس فایت می‌رسید؛ جایی که یکی از نیروهای دشمن با سلاح‌های مرگبار منتظر شما است و باید او را شکست بدهید تا جوایز ارزشمند به دست بیاورید.

هر یک از قهرمان‌های بازی Battle Bouncers متعلق به گونه‌ای خاص مثل الف، انسان، دورف و هیولاها هستند و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند که در ازای پرداخت طلا قابل ارتقاء هم هستند. مثل اغلب بازی‌ها، ارتقای قهرمان‌ها باعث افزایش قدرت حمله و دفاع آن‌ها می‌شود و تاثیر مهمی در گیم‌پلی خواهد داشت.

گیم‌پلی دو مود مختلف دارد. در مود HEROIC می‌توانید مراحلی که قبلا گذرانده‌اید را با سطح سختی بالاتر تجربه کنید و در ازای آن آیتم‌های خاص و کمیاب دریافت کنید که برای به دست آوردن قهرمان‌های جدید و ارتقای آن‌ها به کمکتان می‌آیند. مود TOWER هم نسبت به گیم‌پلی بخش اصلی سریع‌تر پیش می‌رود و برای جمع کردن طلا و ارتقای مهارت بازی کردن،‌ گزینه‌ی خوبی است.

بازی Battle Bouncers بیش از ۲۰۰ مرحله دارد بنابراین می‌تواند ساعت‌ها سرگرمتان کند. طراحی بصری بازی رضایت بخش و کیفیت گرافیک هم خوب است. می‌توان گفت که گیم‌پلی ترکیبی از بازی‌های آجرشکنی و سبک کلش است که به خوبی اجرا شده و طوری نیست که به شما احساس کپی یا تکراری بودن بدهد. به طور کلی بازی ارزش تجربه کردن را دارد و برای دانلود بازی هم می‌توانید از لینک‌های انتهای مطلب استفاده کنید.

Battle Bouncers: Legion of Breakers‏

Battle Bouncers: Legion of Breakers‏

سازنده: Game Hive Corporation قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 64/156 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی