ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازار همکاران سیستم
تکنولوژی

همکاران سیستم اکوسیستم بازار، بستر یکپارچه نرم‌افزارهای سازمانی خود را راه‌اندازی کرد

همکاران سیستم از راه‌اندازی بستر یکپارچه‌ای برای فروش نرم‌افزارهای سازمانی خبر داده است. این بخش تازه که به عنوان «بازار همکاران سیستم» شناخته می‌شود به عنوان اولین مارکت‌پلیس فروش و عرضه‌ نرم‌افزارهای سازمانی این شرکت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۵

همکاران سیستم از راه‌اندازی بستر یکپارچه‌ای برای فروش نرم‌افزارهای سازمانی خبر داده است. این بخش تازه که به عنوان «بازار همکاران سیستم» شناخته می‌شود به عنوان اولین مارکت‌پلیس فروش و عرضه‌ نرم‌افزارهای سازمانی این شرکت پر سابقه کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده و قصد دارد برای مشتریان نرم افزارهای راهکاران خدمات جدید و نوینی را ارائه کند. همکاران سیستم در همین راستا تاکید کرده با راه‌اندازی بازار قصد دارد بستری برای ارائه محصولات متنوع و یکپارچه با نرم‌افزارهای «راهکاران» همکاران سیستم را فراهم کند.

مخاطبان اصلی بخش بازار همکاران سیستم و محصولات موجود در این بازار، مشتریان نرم‌افزارهای راهکاران (ERP همکاران سیستم) هستند. بخش بزرگی از مشتریان همکاران سیستم، از راهکاران استفاده می کنند که تعداد آن‌ها به بیش از 5800 شرکت از صنایع مختلف می‌رسد. اما هر کدام از این شرکت‌ها برای پیشبرد کسب و کارشان نیازهای خاص و در عین حال متفاوتی دارند که این نیازها به‌وسیله‌ی محصولات بستر مارکت‌پلیس بازار پوشش داده می‌شود. محصولات بازار هم‌چنین هسته‌ی اصلی ERP راهکاران را تقویت می‌کنند.

ویژگی‌های بازار همکاران سیستم

همکاران سیستم با هدف پوشش جامع نیازهای سازمان ها و حل چالش‌های سازمانی، مارکت‌پلیس بازار را طراحی کرده است تا کسب و کارها بتوانند محصولات مورد نیازشان را بسته به نوع فعالیت سازمان خود از این مسیر پیدا کنند. این کار باعث می‌شود که مشتریان بتوانند سازمان خود را توسط محصولات این مارکت پلیس، آنطور که می‌خواهند و مورد تاییدشان است مدیریت کنند؛ مارکت‌پلیسی که با همکاری شرکت‌های تولیدکننده محصولات بازار می‌تواند همه‌ی نیازهای کسب و کارها در زمینه‌ی نرم‌افزارهای سازمانی را پوشش دهد. در سایت بازار همکاران سیستم این امکان وجود دارد که به تفکیک حوزه‌ محصولات، صنعت و قیمت محصولات موردنظر سازمان‌ها جستجو شود تا سریع‌ترین پاسخ برای هر نیاز یافت شود.

بسیاری از روش‌ها و چالش‌های شرکت‌ها به وسیله محصولات داخل این بازار حل می‌شود. برخی فرآیندهای زمان‌بر با ماژول‌های جدیدی که در این بازار یافت می‌شود، به کمترین زمان ممکن می‌رسد تا هزینه‌های سازمان‌ها نیز کاهش یابد. برای نمونه می‌توان به سیستم الکترونیک بچ رکورد(EBR) که ویژه‌ی شرکت‌های صنعت دارو است، اشاره کرد که در بهبود کیفیت خط تولید شرکت‌ها نقش موثری دارد.

همکاران سیستم به تمامی مشتریان خود که قصد استفاده از بازار همکاران سیستم را دارند یادآوری کرده که در صفحه معرفی هر محصول، پیش نیازهای سیستمی و نسخه‌ی راهکاران متناسب با آن را دقیقا مطالعه کنند. این پیش‌نیازها به طور شفاف و دقیق مشخص شده و مشتریان باید پیش از ثبت درخواست خرید از درستی این دو عامل و یکپارچه بودن آن با نسخه فعلی نرم‌افزار خود اطمینان داشته باشند.

مارکت‌پلیس بازار همکاران سیستم در حال حاضر در یک سایت مجزا کار خود را آغاز کرده که می‌توانید با مراجعه به این لینک وارد آن شده و از محصولات آن بازدید کنید. در حال حاضر محصولاتی در حوزه مالی، تدارکات و لجستیک، فروش و خدمات، حسابداری و مدیریت، سرمایه انسانی، مدیریت کارخانه، خرده فروشی و پیمانکاری در سبد محصولات این بازار به چشم می‌خورد و روز به روز به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود.

ارزش‌آفرینی محصول برای مشتریان در قالب داستان موفقیت آن محصول در صفحه پروفایل آن در دسترس است. با کلیک روی هر محصول، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که شرح ویژگی‌های آن به همراه ویژگی‌های آخرین نسخه‌های منتشر شده و همچنین نظرات خریداران را درباره کیفیت محصول مطالعه کنید. همچنین قیمت لایسنس هر محصول نیز به طور مجزا اعلام شده تا پیش از خرید، امکان مقایسه با محصولات مشابه را هم داشته باشید.

تضمین یکپارچگی محصولات

بازار همکاران سیستم

همکاران سیستم همچنین در مورد یکپارچگی محصولات بازار با سیستم‌های راهکاران، به خریداران و مشتریان اطمینان خاطر داده و اعلام کرده که پیش از صدور مجوز تولید و فروش، یکپارچگی آن‌ها با هدف جلوگیری از بروز مشکلات در عملکرد نرم افزارهای راهکاران بررسی شده و پس از اطمینان از عملکرد درست محصول، مجوز آن برای ارائه و فروش در بازار صادر می‌شود. در واقع محصولاتی که توسط شرکای توسعه تولید می‌شوند توسط همکاران سیستم ممیزی فنی می‌شوند تا از ایجاد مشکل در کارکرد سیستم‌های راهکاران جلوگیری شود.

از سوی دیگر شرکای توسعه، به شکل مستقیم مسئول بهره‌وری و امنیت محصولات خود هستند. با این حال همکاران سیستم تمام بررسی‌ها برای هماهنگی بین این محصولات و راهکاران را انجام می‌دهد.

همکاری با بازار همکاران سیستم

همکاران سیستم در این مسیر با شرکت‌های مختلفی همکاری کرده و در حال حاضر به دنبال توسعه شبکه شرکای خود است. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به شرکت‌های حقوقی و فعال در حوزه برنامه‌نویسی و توسعه محصول اشاره کرد که دارای برنامه‌نویس و تحلیلگر بوده و با زبان سی شارپ کار می‌کنند. این شرکت‌ها با دریافت یک سری مزایا می‌توانند به عنوان شریک توسعه همکاران سیستم در اکوسیستم بازار فعالیت نمایند.

به گفته همکاران سیستم با استفاده از ظرفیت و توان شرکت‌های توسعه دهنده بیرونی، پاسخ‌گویی به نیازهای خاص مشتریان در صنایع مختلف در این بازار با سرعت بیش‌تری انجام می‌شود. مشتریان هم می‌توانند همه‌ فرآیندهای خرید خود، از درخواست اولیه گرفته تا دریافت گزارش‌های مالی را به شکل متمرکز در سایت بازار دنبال و به آسانی مدیریت کنند. یکی از چالش‌های شرکت‌های نرم افزاری تشخیص ایده محصول و گسترش بازار آن بعد از تولید است که وجود شبکه‌ی گسترده‌ای از مشتریان همکاران سیستم در این اکوسیستم یک مزیت برای شرکت‌های نرم افزاری به حساب می‌آید، چرا که از یک سو به راحتی به ایده محصولات دسترسی پیدا می‌کنند و از سوی دیگر بازار قابل توجهی برای فروش محصولات خواهند داشت. یکی از اهداف اصلی اکوسیستم بازار به اشتراک گذاشتن بازار خود با شرکت‌های نرم افزاری و حمایت از آنهاست.

همکاران سیستم به دنبال گسترش شبکه شرکای توسعه محصول خود است و قصد دارد تا پایان سال 1400 تعداد این شرکتها را به 30 شرکت برساند. به لطف اکوسیستم بازار، شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزارهای سازمانی می‌توانند با تکیه بر پلتفرم محبوب و پربازدید همکاران سیستم محصولات خود را در این مارکت‌پلیس با سرعت بیشتر و هزینه کمتری به فروش برسانند، ضمن این که از مزایای خاص همکاری با همکاران سیستم نیز برخوردار شوند.

در واقع می‌توان گفت بازار همکاران سیستم مارکت پلیسی برای ارائه کنندگان نرم افزارهای سازمانی است که با اتصال به شبکه پرجمعیت با حضور برندهای مطرح در بین مشتریان همکاران سیستم، این شرکت‌ها می‌توانند مسیر «دیده شدن» در بین سازمان‌ها را خیلی زود بپیمایند.

اما برای شروع همکاری با همکاران سیستم و ورود به سایت بازار باید چه کار کرد؟ شرکت‌های علاقه‌مند به همکاری در قالب شریک توسعه همکاران سیستم، می‌توانند براساس شرایطی که در بخش توسعه‌دهندگان مارکت پلیس بازار اشاره شده است، مدارک مورد نیاز را به نشانی bazar@systemgroup.net ارسال کنند تا همکاری رسمی آنها با گروه بزرگ همکاران سیستم و حضورشان در سایت بازار آغاز شود.

همانطور که پیش‌تر گفته شد بازار همکاران سیستم در حال حاضر فعالیت خود را آغاز کرده و قصد دارد که به عنوان اولین بازارگاه اینترنتی فروش نرم‌افزارهای سازمانی در کشور به تمامی مشتریان خود سرویس‌های جدیدی را با کمک تیم‌های حاذق ارائه کند. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک وارد آن شده و از محصولات قرار گرفته در این مارکت پلیس بازدید کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی