ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

بازسازی اولین خودرو برقی رولزرویس پس از چهار سال خدمت در بیمارستان کودکان

حدود چهار سال پیش بود که رولزرویس از اولین اتومبیل برقی خود با نام SRH رونمایی کرد. البته این خودرو مخصوص کودکان بوده و برای استفاده در بیمارستان سنت ریچاردز چیچستر ساخته شده است. رولزرویس ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

حدود چهار سال پیش بود که رولزرویس از اولین اتومبیل برقی خود با نام SRH رونمایی کرد. البته این خودرو مخصوص کودکان بوده و برای استفاده در بیمارستان سنت ریچاردز چیچستر ساخته شده است. رولزرویس فقط یک دستگاه از این محصول منحصر بفرد را تولید کرده و کودکان با نشستن پشت فرمان آن تا ورودی اتاق عمل رانندگی می‌کنند. پس از گذشت چهار سال،  SRH اخیرا برای سرویس و رفع هر گونه عیوب احتمالی به کارخانه رولزرویس در گودوود برگشته و بعد از بازسازی جزئی مجددا به بیمارستان انتقال داده شده است.

در طول این مدت، رولزرویس SRH حدود 2000 بار مورد استفاده قرار گرفته و کارکرد آن به 100 هزار متر یا 100 کیلومتر رسیده است. ساخت این خودرو 400 ساعت طول کشیده و رولزرویس هدف از توسعه آن را روحیه‌بخشی به کودکان قبل از عمل، کاهش استرس و رقم زدن خاطره‌ای خوش اعلام کرده است.

خودروی برقی رولزرویس

رولزرویس SRH در جریان ماموریت‌های خود، صدماتی جزئی دیده که اکثر آنها مربوط به بدنه و رنگ قسمت‌های مختلف است. این امر در واقع عامل اصلی در فراخوان خودرو محسوب می‌شود!

اندرو بال (Andrew Ball) مدیر روابط عمومی رولزرویس در رابطه با SRH گفته ساخت این خودرو برای بیمارستان سنت ریچاردز کار بسیار رضایت‌بخشی است و نقشی کاملا مثبت در ارتقای تجربه کودکان دارد. وی افزوده بازسازی و برگرداندن این خودرو به شرایط اولیه و انتقال مجدد آن به بیمارستان اتفاقی خوشایند و شگفت‌انگیز است.

روی SRH لوگوی رولزرویس و مجسمه روح اکستازی نصب شده است

ناگفته نماند رولزرویس SRH به باتری 24 ولتی مجهز بوده و می‌تواند به نهایت سرعت 10 مایل (16 کیلومتر) در ساعت دست پیدا کند. البته به خاطر رعایت ایمنی امکان محدود کردن حداکثر سرعت آن به 4 مایل (6.4 کیلومتر) در ساعت وجود دارد. رولزرویس تاکید می‌کند کیفیت ساخت این خودرو هم‌تراز با دیگر محصولات کمپانی بوده و در تولید اجزای مختلف از فناوری چاپ سه بعدی استفاده شده است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی