ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

سامسونگ توسعه اندروید ۱۲ برای گوشی‌های سری گلکسی S21 را آغاز کرد

گوگل حدود یک ماه پیش در رویداد توسعه‌دهندگان خود از اندروید ۱۲ رونمایی و به فاصله کوتاهی نسخه‌های بتای آن را منتشر کرد. حالا گزارش شده که سامسونگ هم کار توسعه اندروید ۱۲ برای سری ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

گوگل حدود یک ماه پیش در رویداد توسعه‌دهندگان خود از اندروید ۱۲ رونمایی و به فاصله کوتاهی نسخه‌های بتای آن را منتشر کرد. حالا گزارش شده که سامسونگ هم کار توسعه اندروید ۱۲ برای سری گلکسی S21 را آغاز کرده است.

به گزارش یک منبع آگاه دنیای موبایل به نام «مکس واین‌باخ»، سامسونگ به‌تازگی فرآیند توسعه اندروید ۱۲ را کلید زده و این آپدیت را روی سری گلکسی اس ۲۱ آزمایش می‌کند. این شرکت احتمالا نسخه نهایی اندروید ۱۲ را همراه با پوسته One UI اواخر ۲۰۲۱ منتشر خواهد کرد.

سامسونگ به احتمال زیاد کنفرانس توسعه‌دهندگان (SDC) خود را در ماه اکتبر یا نوامبر برگزار می‌کند و این به‌روزرسانی هم تا پیش از مراسم توسعه‌دهندگان سامسونگ منتشر می‌شود. البته اگر پارسال را ملاک قرار دهیم، پوسته One UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ احتمالا زودتر و به‌صورت یک نسخه بتای توسعه‌دهندگان در ماه اوت در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

سری گلکسی اس ۲۱ در حال حاضر جدیدترین پرچمدار سامسونگ است که تا سه سال به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دریافت خواهند کرد. اگر می‌خواهید بدانید که موبایل شما هم شانس دریافت اندروید ۱۲ را خواهد داشت یا نه، به این مطلب نگاهی بیندازید.

سامسونگ پارسال هم برای اولین بار اندروید ۱۱ را برای خانواده گلکسی اس ۲۰ منتشر کرد، بنابراین عجیب نیست که امسال هم چنین اتفاقی برای اندروید ۱۲ بیفتد. سایر پرچمداران این شرکت هم احتمالا با فاصله کوتاهی از ماه ژانویه ۲۰۲۲ اندروید ۱۲ را دریافت خواهند کرد.

اندروید ۱۲ در حال حاضر در نسخه بتا ۲ قرار دارد. پیش‌نمایش این سیستم عامل برای گوشی‌های پیکسل گوگل و برخی محصولات وان پلاس، شیائومی، ریلمی، ویوو، ایسوس، اوپو و چند شرکت دیگر منتشر شده است. انتظار داریم که گوگل نسخه نهایی اندروید ۱۲ را در فصل پاییز منتشر کند. با این حال، طبق معمول مدتی طول می‌کشد تا شرکت‌های تولیدکننده موبایل این نسخه را برای محصولات خود آماده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی