ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن متن نگار؛ دستیار حرفه‌ای ساخت عکس‌نوشته

احتمالا شما هم در فضای اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی عکس‌هایی را دیده‌اید که با نوشته‌هایی که فونت زیبا و متفاوتی دارند ترکیب شده‌اند و شاید حتی از خودتان پرسیده باشید که چطور می‌توانید چنین ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱ تیر ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

احتمالا شما هم در فضای اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی عکس‌هایی را دیده‌اید که با نوشته‌هایی که فونت زیبا و متفاوتی دارند ترکیب شده‌اند و شاید حتی از خودتان پرسیده باشید که چطور می‌توانید چنین چیزی بسازید؟ یکی از راحت‌ترین راه‌ها استفاده از اپلیکیشن متن نگار است.

اگر اسم این اپلیکیشن به گوشتان آشنا است، کاملا درست فکر می‌کنید زیرا اپلیکیشن متن نگار شش سالی هست که عرضه شده اما در تمام این مدت مداوم در حال تغییر و بهبود بوده. در این مطلب به سراغ آخرین نسخه از این اپلیکیشن کاربردی می‌رویم تا نگاهی به امکانات آن داشته باشیم.

کار اصلی این اپلیکیشن که از اسمش هم پیداست، افزودن متن به تصاویر مختلف است که با وجود فونت‌های مختلف برای زبان فارسی و انگلیسی، امکان تغییر رنگ، سایه، شفافیت و برجستگی متن و همچنین امکاناتی برای جابجایی و تغییر جهت متن کاملا دست شما را باز گذاشته تا بتوانید دقیقا همان طرحی را اجرا کنید که در ذهن خودتان دارید.

برای انتخاب تصاویر هم گستره‌ای از انتخاب‌ها پیش رویتان هست که به شما اجازه می‌دهد عکس مورد نظرتان را از بانک تصاویر موجود در خود برنامه انتخاب کنید یا از تصاویر موجود در گالری شخصی‌‌تان انتخاب کنید. بعد از اینکه عکس مورد نظرتان را انتخاب کردید می‌توانید آن را در همین برنامه ادیت کنید و به اپ دیگری نیاز نخواهید داشت.

در کنار بخش تصویر با گزینه‌ی برچسب روبرو می‌شویم. کاری که برچسب‌ها در ادیت عکس انجام می دهند مشابه همان برچسب‌های فیزیکی است. یک سری شکلک و تصاویر مختلف که بدون داشتن پس زمینه‌ی اضافی در اختیار شما قرار گرفته تا به تصاویرتان اضافه کنید. برچسب‌های آماده در بخش جامدادی وجود دارند که فقط باید آن‌ها را دانلود کنید.

اپلیکیشن متن نگار حالا به سه زبان مجهز است و یک رابط کاربری چشم نواز دارد که به خوبی عمل می‌کند. امکان ذخیره و استفاده از طرح‌های لایه‌باز هم فراهم شده. علاوه بر این،‌ طرح‌ها، طراحان و محصولات برتر در دو بخش هفتگی و همیشگی به صورت مجزا معرفی می‌شوند که می‌توانید با مراجعه به آن‌ها ایده بگیرید.

می‌توان گفت تقریبا تمام مشکلاتی که اپلیکیشن متن نگار قبلا داشت الان رفع شده است زیرا علاوه بر افزایش طرح‌های موجود در بانک عکس و رنگ‌های پس‌زمینه، حالا امکان برگشتن به مرحله‌ی قبل هم در بخش ویرایش وجود دارد. اما معضل جدیدی که در برنامه دیده می‌شود تبلیغات‌های فراوانی هستند که رایگان بودن برنامه می‌تواند تا حدی این مسئله را قابل چشم‌پوشی کند.

با توجه به اضافه شدن اشتراک طلایی به این اپلیکیشن، میزان دفعات دانلود از جامدادی، عکس‌ها و پروژه‌ها محدود شده‌ است. با تهیه‌ی اشتراک علاوه بر به دست آوردن دسترسی نامحدود، تبلیغات موجود هم حذف می‌شوند. البته به صورت رایگان می‌توان از بخش زیادی از امکانات برنامه استفاده کرد و اشتراک ماهانه هم سه هزار و پانصد تومان است که قیمت معقولی دارد.

با توجه به اینکه اپلیکیشن متن نگار کاملا رایگان است، از فونت‌های فارسی پشتیبانی می کند و به صورت منظم هم آپدیت می‌شود همچنان می‌تواند در جامعه‌ی کاربران ایرانی رقیب خوبی برای سایر اپلیکیشن‌ها باشد. اگر شما هم دنبال گزینه‌ای می‌گردید که امکانات کامل و کاربردی داشته باشد حتما سری به این اپ بزنید.

متن نگار

متن نگار

سازنده: متن نگار قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 28 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی