ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیوی جعبه‌گشایی گوشی معرفی نشده ال‌جی ولوت ۲ پرو

ال‌جی پیش از اینکه تصمیم به خروج از بازار گوشی‌های هوشمند بگیرد، مشغول توسعه چندین دستگاه بود. حالا ویدیوی جعبه‌گشایی یکی از این محصولات که ال‌جی ولوت ۲ پرو نام دارد، به اینترنت راه پیدا ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

ال‌جی پیش از اینکه تصمیم به خروج از بازار گوشی‌های هوشمند بگیرد، مشغول توسعه چندین دستگاه بود. حالا ویدیوی جعبه‌گشایی یکی از این محصولات که ال‌جی ولوت ۲ پرو نام دارد، به اینترنت راه پیدا کرده است.

این ویدیو طراحی و برخی مشخصات ال‌جی ولوت ۲ پرو را مشخص می‌کند. در گذشته گزارشی به فروش این گوشی هوشمند به کارمندان ال‌جی اشاره کرده بود، موبایلی که قرار بود پرچمدار امسال کره‌ای‌ها باشد.

در جعبه اصلی این گوشی شاهد قرارگیری دو کیس به همراه یک کابل هستیم، اما خبری از شارژر در آن نیست. در جعبه دوم شارژر به همراه یک کابل اضافه به چشم می‌خورند. نمی‌‎دانیم ال‌جی به دنبال فروش این پرچمدار با دو جعبه بوده یا اینکه چنین نسخه‌ای در اختیار این کاربر قرار گرفته است.

ال‌جی ولوت ۲ پرو از طراحی مشابه نسل قبلی‌اش بهره می‌برد. روی پنل پشتی این دستگاه سه دایره جداگانه برای دوربین اصلی قرار گرفته که زیر آن‌ها، فلاش LED خودنمایی می‌کند. ظاهرا پنل پشتی این دستگاه جنس شیشه‌ای دارد.

در بالای نمایشگر این دستگاه بجای ناچ، شاهد استفاده از حفره درون نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی هستیم. دکمه پاور در بالای این گوشی قرار گرفته و در بخش پایینی آن، اسپیکر به همراه پورت USB-C به چشم می‌خورد. خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در این دستگاه نیست.

ال‌جی ولوت ۲ پرو

ال‌جی ولوت ۲ پرو به چیپ قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده که توسط ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 همراهی می‌شود. در جلوی آن نمایشگر ۶.۸ اینچی با نسبت تصویر ۲۰:۹ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز قرار گرفته است.

این پرچمدار معرفی نشده به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی، دوربین اولترا واید و تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

طبق این ویدیو، با پرچمدار قابل قبولی روبه‌رو هستیم، اما ال‌جی آن را برای کاربران عرضه نکرد. نمی‌دانیم در صورت معرفی، کره‌ای‌ها چه قیمتی برای آن درنظر می‌گرفتند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی