ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هماهنگ
تکنولوژی

مدیر عامل کاموا: سرویس «هماهنگ» را برای تسهیل هماهنگی‌های تیم‌ها تولید کردیم

تیم توسعه‌دهنده استودیو دیزاین که ساخت اپلیکیشن‌هایی همچون «اتاقک» و «داریک پی» را در کارنامه دارد، از انتشار محصول جدید خود با عنوان «هماهنگ» برای برنامه‌ریزی قرارهای کاری خبر داد. طبق توییت استودیو دیزاین، «هماهنگ» ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۰

تیم توسعه‌دهنده استودیو دیزاین که ساخت اپلیکیشن‌هایی همچون «اتاقک» و «داریک پی» را در کارنامه دارد، از انتشار محصول جدید خود با عنوان «هماهنگ» برای برنامه‌ریزی قرارهای کاری خبر داد.

طبق توییت استودیو دیزاین، «هماهنگ» با همکاری مجموعه کاموا (سرویس فروشگاه‌ساز اینترنتی) توسعه داده شده تا بتوانید آن را به تقویم گوگل خود متصل کرده و زمان‌های جلسه و قرارهای ملاقات خود را با دیگر افراد تنظیم کنید. با استفاده از هماهنگ، همه می‌توانند به برنامه هفتگی روزمره شما دسترسی داشته باشند تا بدین شکل بتوانند بهترین زمان جلسه با شما را پیدا کنند.

«هادی فرنود» مدیرعامل کاموا و پاکت در گفتگو با دیجیاتو یکی از علت‌های ساخت هماهنگ را تسهیل فرآیند هماهنگی‌های تیمی تا رسیدن به جلسه توصیف کرد و گفت: «برای هماهنگی جلسات تیمی پاکت ما می‌خواستیم از برنامه‌ریزهای خارجی استفاده کنیم، اما مشکلشان این بود که تقویم شمسی نداشتند. بنابراین تصمیم گرفتیم که خودمان نمونه‌ داخلی‌اش را بسازیم و اینطور شد که توسعه سرویس هماهنگ در دستور کار قرار گرفت.»

هماهنگ

فرنود می‌گوید که از ایده تا اجرای هماهنگ، تقریبا شش ماه به طول انجامیده و سعی شده که حداقل هزینه برای آن در نظر گرفته شود: «کل پروسه تقریبا شش ماه طول کشید. ما در ابتدا یک نسخه اولیه درست کردیم که به صورت درون‌سازمانی و برای هماهنگی بین تیم فروش محصول دیگرمان یعنی پاکت استفاده می‌شد. نسخه اولیه را بعد از مدتی ری‌دیزاین کردیم و برای این کار از یک شریک خوب کمک گرفتیم و در نهایت تصمیم گرفتیم که آن را به شکل محصول نهایی در اختیار عموم قرار بدهیم.»

در حال حاضر محصولات مشابه هماهنگ مثل «زیگ» هم در بازار حضور دارند. اما فرنود معتقد است که مزیت رقابتی محصول آن‌ها سادگی و سهولت استفاده است. ضمن این که در مسیر آینده سرویس هم قابلیت‌های مهم و کاربردی دیگری دارند که به برگ برنده‌شان در بازار تبدیل خواهد شد:

«یکی از قابلیت‌های بعدی هماهنگ که به زودی ارائه می‌شود نسخه سازمانی برای کسب و کارهایی است که می‌خواهند با دامین اختصاصی خودشان از هماهنگ استفاده کنند. قابلیت‌های دیگری هم در راه هستند که همگی برای رفع چالش‌هایی طراحی می‌شوند که افراد در سازمان‌ها و شرکت‌ها برای گذاشتن قرار ملاقات‌های کاری به آن‌ها برخورد می‌کنند.»

فرنود یکی دیگر از دلایلی که به سراغ چنین محصولی رفته‌اند را نبود گزینه مناسب کاربران فارسی‌زبان می‌داند و ابراز امیدواری می‌کند که محصول هماهنگ بتواند پاسخگوی نیاز کاربران ایرانی در هماهنگی جلسات و قرارهای کاری‌شان باشد.

هماهنگ یک اپلیکیشن تحت وب است که همه پلتفرم‌ها از طریق مرورگر قادر به اتصال به آن و استفاده از امکاناتش هستند. روند کار به این صورت است که با ثبت نام در این وبسایت، می‌توانید برنامه‌ زمانی‌تان در طول هفته یا ماه را وارد کرده و از آن یک لینک اختصاصی بسازید. حالا با ارسال لینک با دیگر افراد، همه می‌توانند زمان‌های خالی‌تان در وقت اداری را ببینند و راحت‌تر بابت جلسه با شما هماهنگ شوند.

هماهنگ با تقویم گوگل و سرویس Zoho همگام‌سازی می‌شود تا قرار ملاقات‌های تنظیم شده در این حساب‌ها را هم بتواند در برنامه‌های شخصی شما لحاظ کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی