ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو از تبلت‌های یوگا تب ۱۳ و تب ۱۱ با پایه مخصوص رونمایی کرد

لنوو برای کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ چندین تبلت درنظر گرفته که شامل اینچی یوگا تب ۱۳ و تب ۱۱ مجهز به پایه از جنس فولاد ضد زنگ می‌شوند و کاربران می‌توانند از آن‌ها در شرایط ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

لنوو برای کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ چندین تبلت درنظر گرفته که شامل اینچی یوگا تب ۱۳ و تب ۱۱ مجهز به پایه از جنس فولاد ضد زنگ می‌شوند و کاربران می‌توانند از آن‌ها در شرایط مختلف استفاده کنند.

تبلت لنوو یوگا تب ۱۳ به نمایشگر ۱۳ اینچی با رزولوشن 2K، حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت و پوشش ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی sRGB مجهز شده. رفرش ریت این پنل برابر ۶۰ هرتز است و از استاندارد دالبی ویژن HDR پشتیبانی می‌کند. این تبلت که با یکبار شارژ می‌تواند تا ۱۲ ساعت ویدیو پخش کند، با بهره‌مندی از پورت micro-HDMI می‌تواند نقش مانیتور دوم را هم بازی کند.

لنوو یوگا تب ۱۳ به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و ۴ اسپیکر JBL با پشتیبانی از دالبی اتموس مجهز شده است. این دستگاه فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است، اما درون جعبه‌اش رابط USB-C به ۳.۵ میلی‌متری هدفون قرار می‌گیرد.

لنوو یوگا تب ۱۳
لنوو یوگا تب ۱۳

لنوو برای این محصولش چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام را درنظر گرفته که توسط ۸ گیگابایت رم LPDDR5 همراهی می‌شود. این تبلت که از لنوو Precision Pen 2.2 پشتیبانی می‌کند، ۸۳۰ گرم وزن دارد و از ماه آینده میلادی با قیمت پایه ۶۸۰ دلار روانه بازار می‌شود.

این کمپانی در کنار یوگا تب ۱۳، از تبلت یوگا تب ۱۱ هم رونمایی کرده که از پایه مشابه با برادرش بهره می‌برد. این تبلت دارای نمایشگر IPS با رزولوشن 2K است. این تبلت از دالبی ویژن و دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند و ۶۵۵ گرم وزن دارد.

لنوو یوگا تب ۱۱

لنوو یوگا تب ۱۱ به چیپ مدیاتک هلیو G90T مجهز شده و حداکثر ۸ گیگابایت رم LPDDR4 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این محصول از ۴ اسپیکر و ۲ میکروفن بهره می‌برد و تا ۱۵ ساعت می‌تواند ویدیو پخش کند. این تبلت از ماه آگوست با قیمت پایه ۳۲۰ دلار وارد بازار می‌شود.

لنوو تب P11 پلاس

تبلت بعدی، لنوو تب P11 پلاس نام دارد که از نمایشگر ۱۱ اینچی، ۴ اسپیکر با پشتیبانی از دالبی اتموس، پردازنده ۸ هسته‌ای هلیو G90T و حداکثر ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد. این تبلت ۴۹۰ گرمی، به درگاه کارت حافظه مجهز شده، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد. این تبلت از ماه آگوست با قیمت پایه ۲۶۰ دلار فروخته می‌شود.

در نهایت با نسل جدید تبلت‌های تب M7 و M8 روبه‌رو هستیم که از حالت کودکان و Google Kids Space بهره می‌برند. پردازنده این تبلت‌ها ارتقا پیدا کرده و تا ۱۵ ساعت می‌توانند ویدیو پخش کنند. تب M7 از ماه آینده میلادی با قیمت ۱۱۰ دلاری از راه می‌رسد و تبلت M8 هم در ادامه سال وارد برخی بازارها خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی