ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماکت آیفون ۱۳ چیدمان متفاوت دوربین اصلی را به تصویر می‌کشد

تصاویر به اشتراک گذاشته شده از ماکت آیفون ۱۳ ضمن به نمایش گذاشتن چیدمان مورب لنز دوربین پنل پشتی دستگاه، نشان می‌دهد که بیرون زدگی دوربین‌ها در این مدل کمی بیشتر از نسل قبلی است ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۵

تصاویر به اشتراک گذاشته شده از ماکت آیفون ۱۳ ضمن به نمایش گذاشتن چیدمان مورب لنز دوربین پنل پشتی دستگاه، نشان می‌دهد که بیرون زدگی دوربین‌ها در این مدل کمی بیشتر از نسل قبلی است و ضخامت دستگاه هم ظاهرا به اندازه جزئی افزایش پیدا کرده است.

حساب کاربری با نام «DuanRui» در توییتر تصاویری از ماکت آیفون ۱۳ به اشتراک گذاشته است. همان‌طور که در تصاویر دیده می‌شود، به نظر می‌رسد اپل تصمیم دارد نسل جدید آیفون را با طراحی مورب دوربین در پنل پشتی به بازار عرضه کند.

همچنین با توجه به تصاویر، به نظر می‌رسد آیفون ۱۳ به صورت جزئی و در حد میلی‌متر از نسل قبلی خود ضخامت بیشتری داشته باشد و ظاهرا این موضوع در مورد بیرون زدگی دوربین‌‌ها هم صدق می‌‌کند.

ظاهرا امسال کوپرتینویی‌ها قصد دارند گوشی‌های آیفون نسل جدید خود را از نظر مشخصات دوربین با تغییرات قابل توجهی به بازار عرضه کنند. براین اساس، احتمالا مدل‌های جدید پرو آیفون ۱۳ از لنز دوربین اولترا واید بهبود یافته با گشادگی دیافراگم f/1.8 بهره خواهند برد. براساس برخی شایعه‌های منتشر شده؛ احتمالا این بهینه‌سازی دوربین اولترا واید برای هر چهار مدل آیفون ۱۳ در نظر گرفته خواهد شد.

همچنین انتظار می‌رود لرزش‌گیر سنسور شیفت در همه مدل‌ها ارائه شود و کاربران بتوانند از بهبود کیفیت تصویربرداری در نور کم یا در صورت بروز لرزش بهره ببرند. این ویژگی‌ها قرار است در لنزهای دوربین واید و اولترا واید مدل‌های پرو در دسترس قرار بگیرد.

در یکی از شایعه‌های منتشر شده نیز گفته می‌شود مدل‌های جدید آیفون به قابلیت فیلمبرداری حالت پرتره مجهز می‌شوند. همچنین ادعاهایی نیز وجود دارد که می‌گوید از دوربین آیفون ۱۳ می‌توان برای تصویربرداری از آسمان به عنوان دوربین عکاسی نجومی استفاده کرد. ظاهرا این قابلیت با فعال کردن حالت خاص تصویربرداری میسر می‌شود که به دستگاه اجازه می‌دهد ماه، ستارگان و سایر اجرام نورانی را در آسمان تشخیص دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی