ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بررسی شیائومی Mi 6X
تکنولوژی

شیائومی احتمالا نسخه ۲۰۲۱ می ۶ را به بازار عرضه می‌کند

گوشی پرچمدار «می ۶» شیائومی سال ۲۰۱۷ معرفی شد و اکنون پس از گذشت چهار سال از زمان عرضه، به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد مانند «ردمی نوت ۸» نسخه ۲۰۲۱ گوشی می ۶ را ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ تیر ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

گوشی پرچمدار «می ۶» شیائومی سال ۲۰۱۷ معرفی شد و اکنون پس از گذشت چهار سال از زمان عرضه، به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد مانند «ردمی نوت ۸» نسخه ۲۰۲۱ گوشی می ۶ را نیز در دسترس کاربران قرار دهد.

در اوایل تیرماه «XiaomiUI»، در گزارش خود عنوان کرده بود که این غول چینی در حال حاضر حداقل روی ۱۳ دستگاه جدید کار می‌کند و یکی از آن‌ها نام رمز «Mercury» را به یدک می‌کشد. این گوشی هوشمند از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت ادغام پیکسل، دوربین فوق عریض و دوربین تله‌فوتو با زوم ۵ برابری بهره می‌برد. طبق گفته XiaomiUI این دستگاه احتمالا  به عنوان نسخه ۲۰۲۱ گوشی می ۶ رونمایی خواهد شد.

می ۶

اواخر ماه گذشته، بنیانگذار و مدیر عامل شیائومی «لی جون» فاش کرد که بیش از ۲ میلیون کاربر همچنان از گوشی می ۶ استفاده می‌کنند. چند روز بعد، یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو از بنیانگذار شرکت خواست کرد که گوشی موبایل کوچک و جمع و جوری با طراحی شبیه به می ۶ در دسترس کاربران قرار دهد.

طبق گفته این شخص گوشی «می ۱۱ لایت ۵G» با وجود ضخامت کم خود همچنان یک دستگاه بزرگ محسوب می‌شود، بنابراین به نظر می‌رسد او به دنبال یک گوشی کوچکتر است. همچنین باید عنوان کرد که مدیر عامل شیائومی به سادگی نظر این کاربر را با ثبت عنوان «دریافت شد» پاسخ داد.

البته باید گفت که این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده و گمانه زنی‌هایی در مورد آن مطرح شده است و انتظار داریم طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری درباره این گوشی هوشمند منتشر شود.

با توجه به سایر گوشی‌های عنوان شده در گزارش قبلی XiaomiUI می‌توان گفت احتمال عرضه چندین دستگاه با فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر از سوی شیائومی در آینده وجود دارد. همچنین اکثر این گوشی‌ها از نمایشگرهایی استفاده می‌کنند که نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی