ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ ایونت ۱۰۰ هزار دلاری Chipotle و پابجی موبایل

ایونت Chipotle Challenger Series که از سال ۲۰۱۹ فعالیتش را شروع کرده، حالا یکی از مهم‌ترین رویدادهای گیمینگ به حساب می‌آید و برای رقابت‌های جدیدش سراغ پابجی موبایل رفته. بر خلاف مسابقات گروهی خود پابجی ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

ایونت Chipotle Challenger Series که از سال ۲۰۱۹ فعالیتش را شروع کرده، حالا یکی از مهم‌ترین رویدادهای گیمینگ به حساب می‌آید و برای رقابت‌های جدیدش سراغ پابجی موبایل رفته. بر خلاف مسابقات گروهی خود پابجی موبایل، در این ایونت بازیکنان باید در قالب تیم‌های دو نفره وارد رقابت شوند.

تعداد تیم‌ها به ترتیب به ۳۲، ۱۶ و ۸ تیم کاهش خواهد یافت و ۸ تیم برتر با هم مسابقه می‌دهند. تیم‌های برتر هر مرحله و سه تیم برتر نهایی جوایزی دریافت خواهند کرد که به گفته‌ی Chipotle Challenger Series مجموعا ارزشی ۱۰۰هزار دلاری دارند و شامل جوایز نقدی، اعتبار درون بازی و آیتم‌های پابجی موبایل می‌شوند.

افراد بالای ۱۳ سال که ساکن آمریکا یا کانادا باشند می‌توانند در قالب گروه‌های دو نفره در این رویداد شرکت کنند، برای اطلاعات بیشتر و تماشای این رقابت‌ها می‌توانید به صفحه‌ی مربوط به مسابقات پابجی موبایل در وبسایت این ایونت مراجعه کنید.

اگر طرفدار بازی‌های ابرقهرمانی و به خصوص مارول هستید این خبر خوب برای شماست؛ ادامه‌ی بازی MARVEL Future Fight در راه است. مارول اخیرا اعلام کرد که بازی Marvel Future Revolution یک عنوان جهان‌باز و نقش‌آفرینی است که ادامه‌ای بر بازی پرطرفدار MARVEL Future Fight خواهد بود.

هر چند که طرفدارها انتظار یک بازی کاملا جدید و متفاوت را دارند اما با نگاهی به اطلاعات و تصاویر منتشر شده می‌توان گفت که در حقیقت همان سیستم مبارزاتی موجود در بازی Marvel Future Revolution با چاشنی جهان‌ باز تحت عنوان یک بازی جدید ارائه شده. با تمام این حرف‌ها به نظر می‌رسد که بازی ارزش امتحان کردن را داشته باشد و  برای پیش‌ثبت‌نام بازی می‌توانید به گوگل‌پلی و اپ‌استور مراجعه کنید.

بازی شوتر NetEase که بازیکنان حسابی منتظرش بودند هم بالاخره وارد مرحله‌ی سافت‌لانچ شد. بازی Lost Light که انتظار می‌رود پس از انتشار موفقیت بزرگی برای کمپانی NetEase  به همراه داشته باشد، از دیروز  در انگلیس و آلمان در دسترس بازیکنان پلتفرم اندروید قرار گرفته.

این بازی با جزئیات فراوان و ظواهر واقع‌گرایانه‌اش قرار است تجربه‌ای از جدال و گریز صحنه‌ی جنگ و تلاش برای زنده‌ ماندن را برای بازیکنان به تصویر بکشد و گیم‌پلی پر از هیجان و خون و خونریزی را به نمایش بگذارد. اگر می‌خواهید بازی را تجربه کنید برای پیش ثبت‌نام باید ایمیل خود را در وبسایت بازی ثبت کنید.

همین چند وقت پیش بود که Square Enix سی‌سالگی سری Mana را در یک رویداد تماما آنلاین جشن گرفت و در همین رویداد چند خبر از فعالیت‌های پیش‌رو و مرتبط با این سری را اعلام کرد که شامل دو بازی و یک انیمه بود.

طبق اطلاعیه‌های این رویداد یک ورژن ریمستر شده‌ از Trials of Mana در راه است که قیمتی 23.99 دلاری دارد و یک بازی رایگان و مخصوص موبایل هم با نام Echoes of Mana منتشر خواهد شد. یک سری انیمه هم برای این سری تولید و پخش خواهد شد که نام آن Legend of Mana است.

Basketrio‏

  • بازی آنلاین است

بازی Basketrio‏ یکی از عناوین جدیدی است که در این هفته منتشر شد اما به تنهایی حرف و حدیث‌های زیادی را به راه انداخت. این بازی با تکنولوژی موشن کپچر یا همان ضبط تصاویر ساخته شده است یعنی تمام حرکات ابتدا در واقعیت ضبط شده‌اند و سپس به کمک کامپیوتر به تصویری تبدیل شده‌اند که ما در بازی می‌بینیم.

بازی Basketrio‏ سبک ورزشی دارد و شما را در نقش یک بازیکن بسکتبال قرار می‌دهد. بازیکن به عنوان عضوی از تیم بسکتبال باید در مسابقات شرکت کند و در  برابر بازیکنان دیگر بایستند بنابراین گیم‌پلی تا حد زیادی به مهارت‌های گیمینگ شما بستگی دارد. در حقیقت یاد گرفتن اصول بازی بسیار ساده است اما به مهارت رسیدن و قد علم کردن در برابر بقیه کمی سخت‌تر از این‌ها است.

Basketrio‏

Basketrio‏

سازنده: ALL9FUN LTD. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1800/82 مگابایت زبان:

Not Exactly A Hero

  • بازی آفلاین و آنلاین است

بازی Not Exactly A Hero آمده تا قاعده‌ی همیشه برنده و قهرمان بودن را برهم بزند! سازندگان این بازی معتقدند که استفاده از قهرمان‌ها و کاراکترهایی که قدرت‌های خارق‌العاده دارند به یک کلیشه تبدیل شده بنابراین در این بازی قرار است شما در یک دنیای پر از ابرقهرمان‌ها یک انسان عادی باشید.

می‌توان گفت که Not Exactly A Hero بیشتر یک رمان مصور است که در آن شما باید با روایت داستان همراه شوید اما همزمان تصمیم‌ها و انتخاب‌های شما در بازی تاثیر می‌گذارند و می‌توانند سرنوشت همه را تغییر بدهند. بازی چند داستان متفاوت دارد بنابراین می‌توانید چند بار تجربه‌اش کنید و هربار یک تجربه‌ی منحصر به فرد داشته باشید.

Not Exactly A Hero!

Not Exactly A Hero!

سازنده: Buff Studio Co.Ltd. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 254.5/56 مگابایت زبان:

Out Of Mana

  • بازی آنلاین است

بازی Out Of Mana یک عنوان دفاع از قلعه و کارتی است که در آن باید با استفاده از کارت‌های موجود به داد قلعه‌ای برسید که دشمن با سربازان فراوانش دقیقا روبروی آن ایستاده. به طور کلی کارت‌ها به شما امکان دفاع و حمله می‌دهند اما هر یک از کارت‌ها ویژگی به خصوصی دارند.

هر یک از کارت‌ها بخش مشخصی از سپاه سربازان را به سراغ دشمن می‌فرستند بنابراین باید با در نطر گرفتن یک استراتژی حساب شده کارت‌ها را انتخاب کنید. بازی فعلا فقط برای اندروید منتشر شده و مشخص نیست که برای سیستم‌عامل iOS هم منتشر بشود یا نه.

Out Of Mana

Out Of Mana

سازنده: Koukoi Games‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 147 مگابایت زبان:

HUE²

  • بازی آفلاین است

بازی HUE² یکی از بازی‌های مستقلی است که این هفته منتشر شدند و تقریبا می‌توان گفت یکی از بهترین‌ها هم هست. Trembach  که سازنده‌ی این بازی است می‌گوید این عنوان را با هدف ایجاد آرامش برای بازیکنان ساخته و البته به نظر می‌رسد که به هدفش هم رسیده. این بازی پازلی رنگارنگ، گیم‌پلی آرامش‌بخشی دارد که در کل از ۳۷۷ مرحله‌ی کوتاه تشکیل شده.

در هر مرحله یک صفحه پنج در پنج دارید که با مربع‌هایی از یک طیف رنگی پر شده و شما باید این مربع‌ها را به ترتیبی بچینید که یک هارمونی رنگی شکل بگیرد. رنگ کلمه HUE در هر مرحله راهنمای شما برای ساختن این طیف رنگی است. بازی فعلا برای iOS منتشر شده اما به احتمال زیاد برای اندروید هم منتشر می‌شود.

HUE²

HUE²

سازنده: Artem Trembach قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 4.8 مگابایت زبان:

Chicken Police‏

  • بازی آنلاین و آفلاین است

بازی Chicken Police‏ داستان دو افسر پلیس را روایت می‌کند که در دنیای حیوانات زندگی می‌کنند و یک معمای پیچیده در مقابلشان قرار گرفته که باید حل شود. گیم‌پلی بازی اجزایی از رمان مصور را با آنچه در بازی‌های ماجراجویی ترکیب کرده تا در نهایت یک محصول روایت‌محور تحویل بازیکنان بدهد. اگر عاشق پیدا کردن سرنخ‌ها و حل کردن معماها‌ی پیچیده هستید، حتما سری به این بازی بزنید.

Chicken Police

Chicken Police

سازنده: HandyGames قیمت: 8.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1700/71 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۱۱ تیر ۱۴۰۰

    😐 ای کاش بازی های آفلاین بهتری معرفی می کردین .

مطالب پیشنهادی