ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پهپاد DJI Mini SE با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و قیمت مقرون به‌صرفه معرفی شد

DJI بزرگترین تولیدکننده پهپاد در جهان است که سالانه محصولات زیادی را روانه بازار می‌کند. حالا این کمپانی از جدیدترین پهپاد خود به نام DJI Mini SE رونمایی کرده که در برخی بازارها مانند برزیل ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

DJI بزرگترین تولیدکننده پهپاد در جهان است که سالانه محصولات زیادی را روانه بازار می‌کند. حالا این کمپانی از جدیدترین پهپاد خود به نام DJI Mini SE رونمایی کرده که در برخی بازارها مانند برزیل و مالزی به فروش می‌رسد.

به گفته DJI، این پهپاد برای کاربران مبتدی توسعه پیدا کرده و کشورهای در حال توسعه را هدف قرار داده است. این پهپاد قابلیت‌های پایه را با قیمت مقرون به‌صرفه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد پهپاد DJI Mini SE همان DJI Mavic Mini با کمی تغییرات است که البته با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسد.

پهپاد DJI Mini SE

ظاهرا DJI از قطعات داخلی Mavic Mini و طراحی ظاهری Mini 2 برای این محصول استفاده کرده تا در برابر وزش باد مقاومت بالاتری از خودش نشان دهد.

با وجود قیمت پایین‌تر، همچنان با مشخصات قابل قبولی روبه‌رو هستیم که شامل قابلیت‌های مهم Mavic Mini می‌شود. این پهپاد جدید به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 2.7K مجهز شده و می‌تواند تا ۳۰ دقیقه پرواز کند. برد بی‌سیم آن نزدیک به ۴ کیلومتر است و از گیمبال ۳ محوره بهره می‌برد. وزن این پهپاد هم نزدیک به ۲۵۰ گرم است.

پهپاد DJI Mini SE

فروش پهپاد DJI Mini SE در مالزی شروع شده و قیمتی نزدیک به ۳۲۵ دلار دارد که در مقایسه با قیمت‌های فاش شده در گذشته بیشتر است. در گذشته قیمت این دستگاه در والمارت ۲۹۹ دلار به چشم خورده بود.

این پهپاد در کشورهای محدودی به فروش می‌رسد. برای مثال در حالی که کاربران در روسیه به آن دسترسی پیدا می‌کنند، افراد در دیگر کشورهای اروپایی مانند بریتانیا نمی‌توانند آن را تهیه کنند. انتظار می‌رود این محصول با استقبال مناسبی از سوی خریداران مواجه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی