ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ پس از ۸ سال به پشتیبانی از اولین ساعت هوشمند اندرویدی خود پایان می‌دهد

کاربران «گلکسی گیر»، اولین ساعت هوشمند اندرویدی سامسونگ از ۱۴ مردادماه دیگر به گلکسی استور دسترسی نخواهند داشت و کره‌ای‌ها بعد از هشت سال از معرفی این ساعت هوشمند، به پشتیبانی از آن خاتمه می‌دهند. ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۵

کاربران «گلکسی گیر»، اولین ساعت هوشمند اندرویدی سامسونگ از ۱۴ مردادماه دیگر به گلکسی استور دسترسی نخواهند داشت و کره‌ای‌ها بعد از هشت سال از معرفی این ساعت هوشمند، به پشتیبانی از آن خاتمه می‌دهند.

سامسونگ درحدود هشت سال قبل از اولین ساعت هوشمند اندرویدی خود با نام «گلکسی گیر» رونمایی کرد و اکنون اعلام کرده که از تاریخ ۵ آگوست برابر با ۱۴ مردادماه کاربران این گجت پوشیدنی دیگر نمی‌توانند به گلکسی استور دسترسی داشته باشند و اپلیکیشن‌های مورد نیاز ساعت هوشمند خود را دانلود و نصب کنند.

سامسونگ از کاربران می‌خواهد که به سیستم عامل تایزن مهاجرت کرده و آن را جایگزین اندروید کنند. با این راهکار آنها می‌توانند با سیستم عامل تایزن به گلکسی استور دسترسی داشته و بروزرسانی‌ها را نیز دریافت کنند.

ساعت هوشمند سامسونگ

سامسونگ در اطلاعیه خود اعلام کرده که با مهاجرت از سیستم عامل اندروید به تایزن، تمامی اطلاعات کاربران حذف می‌شود و کاربران ممکن است نتوانند به برخی اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشند.

کره‌ای‌ها در سال 2014، سیستم عامل تایزن را معرفی کردند و از آن زمان تاکنون کاربران گلکسی گیر فرصت کافی در اختیار داشته‌اند که چنین جابه‌جایی را انجام دهند.

سامسونگ در ۲۰ مرداد در مراسمی از نسل جدید ساعت هوشمندش در دو مدل، گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک رونمایی می‌کند. این ساعت هوشمند جدید سامسونگ به سیستم عامل Wear OS 3.0 و رابط کاربری One UI Watch مجهز می‌شود. نسخه سوم Wear OS پنج سال پس از نسخه دوم این سیستم عامل اردیبهشت‌ماه امسال معرفی شد. این نسخه با همکاری سامسونگ عملکرد قوی‌تر، عمر باتری بیشتر و جامعه توسعه‌دهندگان قدرتمندتری خواهد داشت.

ظاهرا بهترین ویژگی‌های سیستم عامل تایزن در Wear OS ادغام شده تا بهترین پلتفرم ممکن پدید آید. اتحاد گوگل و سامسونگ پلتفرمی مشترک را به وجود می‌آورد که بازتر از قبل در دسترس تمامی تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی