ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالا گلکسی S22 اولترا را به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز نمی‌کند

مدتی می‌شود که شرکت‌ها دوباره روی دوربین با مگاپیکسل بالا تمرکز کرده‌اند و برای مثال از زمان گلکسی S20 اولترا، شاهد استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در بهترین پرچمدارهای سامسونگ هستیم. در حالی که برخی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

مدتی می‌شود که شرکت‌ها دوباره روی دوربین با مگاپیکسل بالا تمرکز کرده‌اند و برای مثال از زمان گلکسی S20 اولترا، شاهد استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در بهترین پرچمدارهای سامسونگ هستیم. در حالی که برخی شایعات از تجهیز گلکسی S22 اولترا به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خبر داده بودند، جدیدترین گزارش چنین موضوعی را رد می‌کند.

سامسونگ و شیائومی ظاهرا در حال توسعه یک سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل هستند که اگر اطلاعات اخیر صحت داشته باشند، کره‌ای‌ها از آن در گلکسی S22 اولترا استفاده نخواهند کرد.

به گفته یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Ice Universe»، سامسونگ همچنان به استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در این پرچمدار ادامه می‌دهد. به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها از نسل سوم سنسور ایزوسل HM3 در این پرچمدار جدید استفاده خواهند کرد که البته آن را بهبود می‌دهند.

در حال حاضر گلکسی S21 اولترا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل HM3 در بازار حضور دارد که اگرچه عملکرد مناسبی از خودش نشان می‌دهد، اما همچنان برخی کاربران امیدوارند سامسونگ برای نسل بعدی‌اش به سراغ دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی برود.

گلکسی S22 اولترا

استفاده از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی بجای ۲۰۰ مگاپیکسلی در گلکسی S22 اولترا مزایا و معایبی دارد. اول از همه می‌دانیم که مگاپیکسل بیشتر به معنای کیفیت بالاتر نیست و ظاهرا سامسونگ بجای ورود دوباره به جنگ مگاپیکسل‌‌ها، می‌خواهد بیشتر روی کیفیت تمرکز کند.

اما از سوی دیگر سامسونگ اولین شرکتی نخواهد بود که از جدیدترین فناوری‌هایش در محصولاتش استفاده می‌کند و چنین موقعیتی را در اختیار شرکت‌های دیگر قرار خواهد داد. این احتمال وجود دارد که اولین گوشی با چنین دوربینی اواخر سال جاری میلادی از سوی شیائومی معرفی شود تا زودتر از رقیب کره‌ای خود، لقب اولین سازنده گوشی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را تصاحب کنند.

نظر شما درباره دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در گوشی‌های هوشمند چیست؟ آیا سامسونگ باید برای نسل بعدی پرچمدارش به سراغ آن برود یا دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی برای گوشی‌ها کفایت می‌کند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی