ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار جدید نوکیا اواخر سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسد

HMD Global که وظیفه تولید گوشی‌های نوکیا را برعهده دارد، مدت‌هاست پرچمدار جدیدی وارد بازار نکرده. حالا مدیر محصول HMD اعلام کرده که پرچمدار جدید نوکیا در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) از راه می‌رسد. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

HMD Global که وظیفه تولید گوشی‌های نوکیا را برعهده دارد، مدت‌هاست پرچمدار جدیدی وارد بازار نکرده. حالا مدیر محصول HMD اعلام کرده که پرچمدار جدید نوکیا در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) از راه می‌رسد.

این گوشی هوشمند در این تاریخ در چین عرضه می‌شود و همانطور که گفتیم، با یک شایعه روبه‌رو نیستیم و مدیر محصول HMD Global در چین به نام «ژانگ یوچنگ» چنین موضوعی را اعلام کرده است.

یوچنگ جزئیاتی درباره پرچمدار جدید نوکیا منتشر نکرده و البته نمی‌توان چندان به شایعات گذشته هم اعتماد کرد. مدت‌هاست شاهد انتشار اطلاعات درباره چنین محصولی هستیم، اما در بازه‌های زمانی مورد انتظار معرفی نشد. حتی این احتمال وجود دارد که با نام نوکیا ۹.۳ پیور ویو هم روبه‌رو نشویم و نوکیا به سراغ نام‌گذاری دیگری برای پرچمدار آینده‌اش برود.

در حال حاضر نوکیا روی گوشی‌های سری X تمرکز دارد. برای مثال انتظار داریم نوکیا X50 با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و چیپ اسنپدراگون ۷۷۵ از راه برسد. از سایر مشخصات احتمالی آن می‌توان به اپتیک‌های زایس، دوربین‌های تله‌فوتو و اولترا واید، نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن +1440p و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

این دستگاه نسبت به گوشی‌های اخیر HMD Global قدرتمندتر است و به خصوص در مقایسه با گوشی‌های نوکیا X20 و X10 در رده بالاتری قرار می‌گیرد، با این حال همچنان یک پرچمدار به حساب نمی‌آید.

شایعات به گوشی دیگری هم اشاره می‌کنند که نوکیا X70 نام دارد. ظاهرا این دستگاه به دوربین با سنسور اختصاصی از راه می‌رسد که در توسعه آن نوکیا تکنولوژی نقش دارد. باید دید این دوربین چگونه نقش پسوند پیور ویو در نوکیا ۹ را برعهده می‌گیرد.

اگر پرچمدار جدید نوکیا گوشی X70 باشد، باید در ماه‌های آینده و پیش از رونمایی رسمی، شاهد انتشار گزارش‌های جدیدی درباره آن باشیم. هرچند شاید X50 همان پرچمدار نوکیا باشد که البته نمی‌تواند با گوشی‌های مجهز به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ یا ۸۸۸ پلاس رقابت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی