ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی اپل به وبکم 1080p مجهز می‌‎شوند

اپل برای معرفی نسل جدید مک‌بوک پرو با نمایشگرهای ۱۴ و ۱۶ اینچی آماده می‌شود و طبق جدیدترین اطلاعات، خریداران این لپ‌تاپ‌ها به وبکم 1080p دسترسی پیدا می‌کنند. آی‌مک ۲۴ اینچی اپل به دوربین فیس‌تایم ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

اپل برای معرفی نسل جدید مک‌بوک پرو با نمایشگرهای ۱۴ و ۱۶ اینچی آماده می‌شود و طبق جدیدترین اطلاعات، خریداران این لپ‌تاپ‌ها به وبکم 1080p دسترسی پیدا می‌کنند.

آی‌مک ۲۴ اینچی اپل به دوربین فیس‌تایم 1080p مجهز شده که یک بروزرسانی قابل توجه نسبت به گذشته این محصول به حساب می‌آید. حالا به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها چنین ارتقایی را برای نسل جدید مک‌بوک پرو هم درنظر دارند.

به گفته یکی از منابع موثق حوزه فناوری به نام «Dylandkt»، نسل آینده مک‌بوک پرو به وبکم بهبودیافته 1080p مجهز می‌شود و البته چنین دوربینی به سایر محصولات سری مک هم راه پیدا خواهد کرد.

در حال حاضر مک‌بوک پرو و مک‌بوک ایر از دوربین فیس‌تایم 720p بهره می‌برند. با وجود اینکه بسیاری منتظر ارتقای این دوربین در مک‌های مجهز به چیپ M1 بودند، اما اپل تصمیم گرفت مک‌بوک پرو و مک‌بوک ایر M1‌ را همچنان با وبکم 720p‌ روانه بازار کند.

طبق گزارش‌های اخیر، مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی اپل در فصل سوم سال جاری میلادی به تولید انبوه می‌رسند و در همین بازه زمانی معرفی خواهند شد. مشکلات در زنجیره تامین قطعات باعث شده بود که گزارش‌ها در گذشته به معرفی این محصولات در فصل چهارم ۲۰۲۱ یا فصل اول ۲۰۲۲ اشاره کنند.

با توجه به اینکه Dylandkt در گذشته اطلاعات درستی درباره محصولات آینده اپل منتشر کرده، می‌توان تقریبا به گفته اخیرش اعتماد کرد. همین منبع چند وقت پیش از معرفی مک‌بوک ایر جدید با چیپ M2 در نیمه اول ۲۰۲۲ خبر داد. اخیرا تحلیلگر مطرح محصولات اپل یعنی «مینگ-چی کو» هم به معرفی این لپ‌تاپ در سال آینده میلادی اشاره کرده است.

مک‌بوک پرو و ایر جدید با طراحی تازه‌ای از راه می‌رسند و احتمالا کاربران می‌توانند مدل ایر را در رنگ‌های متنوعی سفارش دهند. انتظار می‌رود کوپرتینویی‌ها مدل پرو را به چیپ M1X و مدل ایر را به تراشه M2 مجهز کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی