ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل روی قابلیتی برای پرداخت قسطی هزینه‌ها در سرویس «اپل پی» کار می‌کند

اپل در حال توسعه قابلیتی برای پرداخت‌های سرویس Apple Pay است که به کاربران اجازه می‌دهد هزینه‌ها را به‌صورت اقساطی در طول زمان پرداخت کنند. این قابلیت برای تمام پرداخت‌ها فعال می‌شود و فقط محدود ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۵

اپل در حال توسعه قابلیتی برای پرداخت‌های سرویس Apple Pay است که به کاربران اجازه می‌دهد هزینه‌ها را به‌صورت اقساطی در طول زمان پرداخت کنند. این قابلیت برای تمام پرداخت‌ها فعال می‌شود و فقط محدود به خرید محصولات اپل نخواهد بود.

به گزارش بلومبرگ، ویژگی جدید «اپل پی» مشابه ویژگی Buy Now در پلتفرم پی‌پل است. مهندسان اپل در حال حاضر در داخل شرکت از این ویژگی با نام Apple Pay Later اسم می‌برند. کوپرتینویی‌ها در پیاده‌سازی قابلیت یاد شده با بانک گلدمن ساکس همکاری می‌کنند و سرمایه‌های قرضی را از این شرکت سرمایه‌گذاری تامین خواهند کرد.

اپل پیش‌تر در راه‌اندازی سرویس اپل کارت با گلدمن ساکس همکاری کرده بود، ولی در این طرح قسط‌بندی نیازی به داشتن اپل کارت نیست. این سرویس به کاربر اجازه می‌دهد زمانی که با پلتفرم اپل پی پرداختی انجام می‌دهد، بدون پرداخت لحظه‌ای تمام وجه لازم، طی چهار نوبت دو هفته‌ای بدون بهره یا در طول چند ماه با احتساب بهره پول را برگردانند.

روش پرداخت چهار نوبتی «Apple Pay in 4» و روش بلندمدت «Apple Pay Monthly Installments» نامیده می‌شوند. کاربران با همه کارت‌های اعتباری می‌توانند از این سرویس‌ها استفاده کنند و هنوز معلوم نیست که نرخ بهره در روش بازپرداخت بلندمدت چقدر خواهد بود.

کاربرانی که از Apple Pay Later استفاده می‌کنند باید درخواست خود را از طریق اپلیکیشن Wallet آیفون به ثبت برسانند و تایید شوند. البته در این سرویس اطلاعات حساب اعتباری افراد مورد بررسی قرار نمی‌گیرد. اپل در برخی طرح‌های این سرویس هزینه‌های دیرکرد و کارمزد پردازش را در نظر نمی‌گیرد و صرفا بهره بازپرداخت بلندمدت را محاسبه می‌کند.

این شرکت امیدوار است با طرح خریدهای قسطی بتواند کاربران بیشتری را به سرویس اپل پی بیاورد. منتها، سرویس یاد شده هنوز در مرحله توسعه قرار دارد و ممکن است قابلیت‌های آن در طول زمان تغییر کند و در زمان عرضه به شکل متفاوتی به کاربران ارائه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی