ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۱ پرفروش‌ترین گوشی‌های اپل در فصل سوم مالی شرکت

براساس بررسی آماری جدیدی، طی بازه زمانی سه ماهه سوم مالی ۲۰۲۱ اپل، گوشی‌های آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۱ توانسته‌‌اند لقب پرفروش‌ترین موبایل‌های آیفون را از آن خود کنند. در همین گزارش آماری، ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

براساس بررسی آماری جدیدی، طی بازه زمانی سه ماهه سوم مالی ۲۰۲۱ اپل، گوشی‌های آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۱ توانسته‌‌اند لقب پرفروش‌ترین موبایل‌های آیفون را از آن خود کنند.

در همین گزارش آماری، چهار مدل آیفون ۱۲ توانسته‌‌اند ۶۳ درصد از کل فروش آیفون را در سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۲۱ به خود اختصاص دهند.

 

براساس نتایج ارائه شده از گزارش آماری جدید، نحوه فروش گوشی‌های آیفون‌ در سومین فصل مالی اپل نشان می‌دهد با کاهش محدودیت‌های مربوط به شیوع ویروس کرونا، اپل شاهد فروش مدل‌های گران‌قیمت‌تر آیفون بوده و فروشگاه‌های آنلاین اپل در این بازه زمانی تقریبا دو برابر افزایش فروش آیفون را تجربه کرده‌اند.

در بخشی از این گزارش وضعیت خرید ۵۰۰ مشتری اپل مورد بررسی قرار گرفته است. این تعداد مشتری در این بازه زمانی یکی از محصولات اپل را خریداری کرده‌اند. آمار خرید این تعداد مشتری اپل نشان می‌دهد، آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۱ پرفروش‌ترین مدل‌ها بوده‌اند که هر دو مدل ۲۳ درصد از سهم آیفون‌های خریداری شده توسط شرکت‌کنندگان در این آمار بررسی شده  را تشکیل می‌دهند.

این در حالی است که هر چهار مدل آیفون ۱۲ نیز توانسته‌اند ۶۳ درصد دستگاه‌های خریداری شده را به خود اختصاص بدهند. گوشی‌های آیفون ۱۲ مینی و آیفون XR نیز با سهم ۵ درصدی خود در انتهای لیست محبوب‌ترین مدل‌های آیفون در طی این بازه زمانی سه ماهه قرار گرفته‌اند.

همچنین این گزارش عنوان می‌کند که مدت زمان نگه‌داری گوشی‌های آیفون توسط مالکان نیز کمی کاهش یافته است. در واقع طی سه ماهه سوم مالی این شرکت، ۳۷ درصد از خریداران دستگاه‌های خود را به مدت ۲ سال یا کمتر مورد استفاده قرار داده‌‌اند. در حالی که ۳۰ درصد از آن‌ها سه سال یا بیشتر گوشی‌های خود را نگه‌داری کرده‌اند. همچنین در طول دوازده ماه منتهی به مارس ۲۰۲۱ (تا ۱۱ فروردین ماه) این تعداد به ترتیب ۳۵ و ۳۴ درصد بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ubinotech
    Ubinotech | ۲۵ تیر ۱۴۰۰

    به لطف هوآوی آیفون زاغارت پیشرفت کرد الان اگه هوآوی بود همشون رو میخورد توف بر تحریم های آمریکا و خود کشور آمریکا

مطالب پیشنهادی