ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Collect Bits؛ وقتی ربات‌ها شورش می‌کنند

دنیا هر روز پیشرفت می‌کند و تکنولوژی نقش پررنگ‌تری پیدا می‌کند اما سوال این است که اگر یک روز ساخته‌های دست بشر بر علیه خودش شورش کنند چه اتفاقی می‌افتد؟‌ بازی Collect Bits داستان همین ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

دنیا هر روز پیشرفت می‌کند و تکنولوژی نقش پررنگ‌تری پیدا می‌کند اما سوال این است که اگر یک روز ساخته‌های دست بشر بر علیه خودش شورش کنند چه اتفاقی می‌افتد؟‌ بازی Collect Bits داستان همین اتفاق را روایت می‌کند و در قالب یک بازی موبایلی کژوال شما را به قلب شهری می‌برد که ربات‌ها تسخیرش کرده‌اند.

داستان بازی Collect Bits در شهری به وقوع می‌پیوندد که انسان‌ها و ربات‌ها برای سالیان سال در آن زندگی کرده‌اند و ربات‌ها همیشه تحت فرمان انسان‌ها بوده‌اند اما یک روز ربات‌ها از در خشونت وارد می‌شوند و به شهر حمله می‌کنند. هر چیزی که مورد حمله‌ی ربات‌ها قرار بگیرد به اجزایی به نام بیت تبدیل می‌شود.

انسان‌ها وحشت‌زده‌تر از این هستند که بیت‌ها را از داخل شهر جمع کنند و روبروی ربات‌ها بایستند. در همین بحبوحه است که شما در نقش کاراکتری به نام CHARO وارد بازی می‌شوید و با کمک یک سگ رباتی کوچک و بامزه به اسم LUCIS که دوست شما هم هست،‌ بیت‌ها را از سطح شهر جمع می‌کنید.

ربات‌های خشمگین هنوز در شهر شما پرسه می‌زنند و بخش‌های زیادی از شهر هم تخریب شده‌اند بنابراین این کار خیلی هم ساده نیست و باید خودتان را هم نجات بدهید. گیم‌پلی بازی تنوع خوبی دارد و باس فایت‌های چالش‌برانگیزی را در خود جا داده اما پیچیده نیست و فقط باید سرعت عمل بالایی داشته باشید تا بتوانید به موقع از دست ربات‌ها فرار کنید و مسیرهای درست را پیدا کنید.

با ورود به بازی Collect Bits رنک c را دریافت می‌کنید و بایددر هر مرحله تعداد مشخصی بیت را جمع کنید تا به رنک‌های بهتر برسید و همچنین به لیست کامل مراحل دسترسی پیدا کنید. در هر مرحله به یکی از مکان‌های شهر از جمله پارک و جنگل فرستاده می‌شوید که باید پاکسازی بشوند.

کنترل‌ها هم ساده هستند زیرا شما فقط وظیفه‌ی جلو و عقب بردن کاراکتر، پرش و پرتاب اجسام برای باز شدن راه را بر عهده دارید و هر جا که به بیت‌ها برسید به صورت خودکار این بیت‌ها وارد دستگاه پاکسازی شما می‌شوند. در طی این راه علاوه بر جمع‌آوری بیت‌ها که در نهایت منجر به دریافت امتیاز می‌شوند، یک سری آیتم هم پیدا میکنید که توانایی‌های جدیدی به کاراکتر اضافه می‌کنند.

طراحی بصری بازی کاملا فانتزی است اما هم کیفیت مناسبی دارد و هم به خوبی تم داستانی بازی را به تصویر کشیده. در طراحی بصری بازی Collect Bits جزئیات به خوبی به کار گرفته شده‌اند و همین باعث می‌شود که بازیکنان در هر مرحله با محتوایی جدید و متنوع روبرو بشود و روند بازی به دام تکرار نیفتد.

بازی Collect Bits کیفیت ساخت راضی‌کننده‌ای دارد، کاملا رایگان است، حتی پرداخت درون برنامه‌ای هم ندارد و می‌توانید به صورت آفلاین تجربه‌اش کنید  بنابراین برای سرگرم کردن بازیکنان در هر شرایطی کافی است و کاملا ارزش امتحان کردن را دارد.

Collect Bits!‏

Collect Bits!‏

سازنده: LOCOBIT Inc. قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 321.9/151 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی